Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS do Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Turbosprężarka DRI Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GK Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka NISSENS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NRF Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) NRF
Turbosprężarka TMI Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2020.01 - obecnie) TMI
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70671948
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
70671948
Jednostka:
szt
Napięcie znamionowe:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ilość biegunów:  2
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 363,00 zł
185,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Turbosprężarka

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >
Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Na czym polega działanie i za co odpowiada turbosprężarka?

Turbosprężarka, nazywana również potocznie turbiną, turbo, suszarką czy też ślimakiem, wspomaga pracę silników spalinowych już od ponad 100 lat. Obecnie jest ona jednym z najważniejszych elementów nowoczesnego silnika. Przypomnijmy, na czym polega działanie turbosprężarki w naszym samochodzie.

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze