Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka REINZ do Skoda ROOMSTER (5J7) 1.2 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, benzyna (2010.03 - 2015.05)

Turbosprężarka ELRING Skoda ROOMSTER (5J7) 1.2 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) ELRING
Turbosprężarka NISSENS Skoda ROOMSTER (5J7) 1.2 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) NISSENS
Turbosprężarka AJUSA Skoda ROOMSTER (5J7) 1.2 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) AJUSA
Turbosprężarka DRI Skoda ROOMSTER (5J7) 1.2 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Skoda ROOMSTER (5J7) 1.2 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Skoda ROOMSTER (5J7) 1.2 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) FA1
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Skoda ROOMSTER (5J7) 1.2 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Skoda ROOMSTER (5J7) 1.2 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Skoda ROOMSTER (5J7) 1.2 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) JP GROUP
Turbosprężarka LUCAS Skoda ROOMSTER (5J7) 1.2 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) LUCAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Skoda ROOMSTER (5J7) 1.2 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Skoda ROOMSTER (5J7) 1.2 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Skoda ROOMSTER (5J7) 1.2 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka REINZ Skoda ROOMSTER (5J7) 1.2 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Skoda ROOMSTER (5J7) 1.2 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Skoda ROOMSTER (5J7) 1.2 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) SIDAT
Turbosprężarka TMI Skoda ROOMSTER (5J7) 1.2 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Skoda ROOMSTER (5J7) 1.2 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) TOPRAN
Turbosprężarka TURBORAIL Skoda ROOMSTER (5J7) 1.2 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Skoda ROOMSTER (5J7) 1.2 TSI nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 105KM, 77kW, benzyna (2010.03 - 2015.05) VAICO
Producent:REINZ

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
REINZ
0 (0)
Kod produktu:
04-10365-01
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
REINZ
Kod:
04-10365-01
Jednostka:
szt
Tylko w połączeniu z:  70-41369-00
Do 100 dni na zwrot
293,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Jak sterować pracą turbosprężarki?

Turbosprężarka to przeważnie bardzo trwałe urządzenie, jednak jego trwałość w głównej mierze zależy od samego kierowcy. Bezawaryjna praca turbosprężarki nie jest możliwa bez regularnej kontroli, konserwacji oraz profesjonalnego serwisowania. Brak tych czynności może nawet doprowadzić do całkowitego zniszczenia całego silnika. Podpowiadamy, jak prawidłowo sterować pracą turbosprężarki w samochodzie.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Turbosprężarka Twin Scroll - zasada działania, eksploatacja, awarie

Turbosprężarka Twin Scroll, czyli co? Jaka jest zasada działania tej turbiny i czym różni się od znanych nam Bi oraz Twin Turbo?

Turbosprężarki to proste urządzenia potrafiące przybierać naprawdę skomplikowane formy. Jeśli ktoś ma problem ze zdefiniowaniem, czym jest Twin Turbo i czym różni się od Bi Turbo, z pewnością nie poradzi sobie również z określeniem, czym jest Twin Scroll. A czym jest?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze