Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ELRING do Volvo V70 III (135) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.01 - 2014.12)

Turbosprężarka AJUSA Volvo V70 III (135) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.01 - 2014.12) AJUSA
Turbosprężarka FA1 Volvo V70 III (135) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.01 - 2014.12) FA1
Turbosprężarka BORGWARNER Volvo V70 III (135) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.01 - 2014.12) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Volvo V70 III (135) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.01 - 2014.12) DRI
Turbosprężarka ELRING Volvo V70 III (135) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.01 - 2014.12) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Volvo V70 III (135) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.01 - 2014.12) ELSTOCK
Turbosprężarka HOFFER Volvo V70 III (135) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.01 - 2014.12) HOFFER
Turbosprężarka KAMOKA Volvo V70 III (135) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.01 - 2014.12) KAMOKA
Turbosprężarka LUCAS Volvo V70 III (135) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.01 - 2014.12) LUCAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Volvo V70 III (135) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.01 - 2014.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Volvo V70 III (135) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.01 - 2014.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Volvo V70 III (135) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.01 - 2014.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Volvo V70 III (135) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.01 - 2014.12) SIDAT
Turbosprężarka TMI Volvo V70 III (135) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.01 - 2014.12) TMI
Turbosprężarka TURBORAIL Volvo V70 III (135) T5 Kombi 241KM, 177kW, benzyna (2010.01 - 2014.12) TURBORAIL
Producent:ELRING

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ELRING
0 (0 ocen)
Kod produktu:
513.940
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ELRING
Kod:
513.940
Jednostka:
szt
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Z instrukcją montażu
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Ze śrubami
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z uszczelnieniami
Dla numeru OE:  2004296
Dla numeru OE:  36001347
Dla numeru OE:  36001788
Dla numeru OE:  36001806
Dla numeru OE:  36001893
Dla numeru OE:  36002927
Dla numeru OE:  36002955
Dla numeru OE:  36011424
Dla numeru OE:  BG9E-6K682-AJ
Dla numeru OE:  JDE28231
Dla numeru OE:  JDE31123
Dla numeru OE:  JDE34737
Dla numeru OE:  JDE37146
Dla numeru OE:  JDE38464
Dla numeru OE:  LR031510
Dla numeru OE:  LR038308
Dla numeru OE:  LR045098
Dla numeru OE:  LR057362
Dla numeru OE:  LR066505
Do 100 dni na zwrot
273,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja. Kup u nas nawet 40% taniej

Turbosprężarka – zasada działania, budowa, eksploatacja

Kiedyś turbosprężarki były wykorzystywane tylko i wyłącznie w sportowych autach. We współczesnych czasach, turbosprężarki w zwykłych samochodach osobowych nikogo nie dziwią – zarówno w przypadku silników diesla, jak i benzynowych. W tym artykule przyjrzymy się zasadom działania turbosprężarki, jak jest zbudowana i jak należy z niej korzystać, aby służyła nam jak najdłużej.

czytaj więcej >
Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie - na co uważać?

Jak dbać o turbosprężarkę w samochodzie? W jaki sposób można wydłużyć jej żywotność bez potrzeby regeneracji?

Kiedyś turbosprężarki obecne były niemal wyłącznie w samochodach rajdowych, dzisiaj stały się tak powszechne, że można je znaleźć nie tylko w dieslach, ale i w wielu samochodach z silnikami benzynowymi. Bywa i tak, że kupujący nowe auto nie wie nawet, że pod maską kryje się turbosprężarka. Nie wie, ale wkrótce się dowie, zwłaszcza jeśli nie będzie o nią dbał.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze