Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LRT do Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12)

Turbosprężarka ERA Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) ERA
Turbosprężarka PIERBURG Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) PIERBURG
Turbosprężarka AJUSA Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) AKS DASIS
Turbosprężarka AUTLOG Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) AUTLOG
Turbosprężarka BUGIAD Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) BUGIAD
Turbosprężarka DRI Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) DRI
Turbosprężarka ELRING Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) FA1
Turbosprężarka FAE Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) FAE
Turbosprężarka FAST Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) FAST
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GARRETT Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) GARRETT
Turbosprężarka HART Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) HART
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) LRT
Turbosprężarka LUKAS Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) LUKAS
Turbosprężarka MAXGEAR Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) NRF
Turbosprężarka NTY Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) NTY
Turbosprężarka SASIC Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) SIDAT
Turbosprężarka SWAG Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) SWAG
Turbosprężarka TOPRAN Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) TOPRAN
Turbosprężarka TURBO MOTOR Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) TURBO MOTOR
Turbosprężarka TURBORAIL Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) TURBORAIL
Turbosprężarka VEMO Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) VEMO
Turbosprężarka VIKA Vw CRAFTER 30-35 Autobus (2E_) 2.0 TDI Autobus 114KM, 84kW, olej napędowy (2013.11 - 2016.12) VIKA
Producent:LRT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LRT
0 (0)
Kod produktu:
ETL00010
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LRT
Kod:
ETL00010
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze