Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER do Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08)

Turbosprężarka ELRING Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) FA1
Turbosprężarka HOFFER Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) LRT
Turbosprężarka LUKAS Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) LUKAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) NRF
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka REINZ Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) REINZ
Turbosprężarka SASIC Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) THERMOTEC
Turbosprężarka TOPRAN Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) TOPRAN
Turbosprężarka TRISCAN Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) TRISCAN
Turbosprężarka TURBO MOTOR Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) TURBO MOTOR
Turbosprężarka VAICO Vw EOS (1F7, 1F8) 1.4 TSI kabriolet 122KM, 90kW, benzyna (2007.11 - 2015.08) VAICO
Producent:SCHLÜTTER TURBOLADER

7 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0)
Kod produktu:
PRO-08010
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
PRO-08010
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przewodem do wlewania oleju
Bezpł. wymiana w razie błędów montażowych lub od otoczenia:  W ciągu pierwszych 6 miesięcy
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0)
Kod produktu:
166-08005
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
166-08005
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przewodem do wlewania oleju
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0)
Kod produktu:
166-08010EOL
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
166-08010EOL
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przewodem do wlewania oleju
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0)
Kod produktu:
172-11140EOL
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
172-11140EOL
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez materiałów dodatkowych
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0)
Kod produktu:
172-11140
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
172-11140
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Bez materiałów dodatkowych
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0)
Kod produktu:
PRO-08005
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
PRO-08005
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przewodem do wlewania oleju
Bezpł. wymiana w razie błędów montażowych lub od otoczenia:  W ciągu pierwszych 6 miesięcy
Do 100 dni na zwrot
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0)
Kod produktu:
166-08010
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
166-08010
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z przewodem do wlewania oleju
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze