Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka METALCAUCHO do Vw GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.07 - 1999.04)

Turbosprężarka TOPRAN Vw GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.07 - 1999.04) TOPRAN
Turbosprężarka ELRING Vw GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.07 - 1999.04) ELRING
Turbosprężarka FA1 Vw GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.07 - 1999.04) FA1
Turbosprężarka REINZ Vw GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.07 - 1999.04) REINZ
Turbosprężarka AJUSA Vw GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.07 - 1999.04) AJUSA
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Vw GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.07 - 1999.04) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DRI Vw GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.07 - 1999.04) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.07 - 1999.04) ELSTOCK
Turbosprężarka GARRETT Vw GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.07 - 1999.04) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Vw GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.07 - 1999.04) HOFFER
Turbosprężarka LRT Vw GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.07 - 1999.04) LRT
Turbosprężarka LUKAS Vw GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.07 - 1999.04) LUKAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.07 - 1999.04) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.07 - 1999.04) METALCAUCHO
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.07 - 1999.04) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.07 - 1999.04) NISSENS
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.07 - 1999.04) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.07 - 1999.04) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw GOLF III Variant (1H5) 1.9 TD Kombi 75KM, 55kW, olej napędowy (1993.07 - 1999.04) TMI
Producent:METALCAUCHO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
METALCAUCHO
0 (0)
Kod produktu:
77824
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
METALCAUCHO
Kod:
77824
Jednostka:
szt
Masa [g]:  27
Do 100 dni na zwrot
115,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze