Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "6"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka BORG & BECK do Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07)

Turbosprężarka ELRING Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) ELRING
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka AJUSA Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) AKS DASIS
Turbosprężarka BORG & BECK Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) BORG & BECK
Turbosprężarka BORGWARNER Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) BORGWARNER
Turbosprężarka DRI Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) FA1
Turbosprężarka HOFFER Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) LRT
Turbosprężarka LUKAS Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) LUKAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) NISSENS
Turbosprężarka NPS Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) NPS
Turbosprężarka NRF Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) NRF
Turbosprężarka REINZ Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) REINZ
Turbosprężarka SASIC Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) SASIC
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) SIDAT
Turbosprężarka THERMOTEC Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) THERMOTEC
Turbosprężarka TOPRAN Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) TOPRAN
Turbosprężarka TRISCAN Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) TRISCAN
Turbosprężarka TURBO MOTOR Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) TURBO MOTOR
Turbosprężarka TURBORAIL Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Vw GOLF V Variant (1K5) 1.4 TSI Kombi 170KM, 125kW, benzyna (2007.06 - 2009.07) VAICO
Producent:BORG & BECK

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BHC1003S
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BHC1003S
Szerokość [mm]:  12
Ilość:  1
Średnica od [mm]:  50
Średnica do [mm]:  70
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BHC2002S
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BHC2002S
Ilość:  1
Średnica od [mm]:  70
Średnica do [mm]:  66
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BHC1003
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BHC1003
Szerokość [mm]:  12
Ilość:  10
Średnica od [mm]:  50
Średnica do [mm]:  70
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BHC1107
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BHC1107
Szerokość [mm]:  20
Ilość:  5
Średnica od [mm]:  59
Średnica do [mm]:  63
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BHC1107S
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BHC1107S
Szerokość [mm]:  20
Ilość:  1
Średnica od [mm]:  59
Średnica do [mm]:  63
Do 100 dni na zwrot
BORG & BECK
0 (0)
Kod produktu:
BHC2002
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BHC2002
Ilość:  5
Średnica od [mm]:  70
Średnica do [mm]:  66
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze