Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LRT do Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie)

Turbosprężarka AJUSA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) AJUSA
Turbosprężarka AUTLOG Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) AUTLOG
Turbosprężarka DRI Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) DRI
Turbosprężarka ELRING Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) FA1
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GK Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) GK
Turbosprężarka HEPU Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) LRT
Turbosprężarka LUCAS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) NRF
Turbosprężarka OEM Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) OEM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka REINZ Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT-FISPA Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) SIDAT-FISPA
Turbosprężarka TMI Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) TMI
Turbosprężarka TOPRAN Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) TOPRAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka VEMO Vw GOLF VII (5G1, BQ1, BE1, BE2) 2.0 TDI liftback 150KM, 110kW, olej napędowy (2012.08 - obecnie) VEMO
Producent:LRT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LRT
0 (0)
Kod produktu:
ETL00036
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LRT
Kod:
ETL00036
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze