Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS do Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07)

Turbosprężarka AJUSA Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) AJUSA
Turbosprężarka PIERBURG Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) PIERBURG
Turbosprężarka TOPRAN Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) TOPRAN
Turbosprężarka AKS DASIS Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) AKS DASIS
Turbosprężarka BORGWARNER (3K) Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) BORGWARNER (3K)
Turbosprężarka DELPHI Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) DELPHI
Turbosprężarka DRI Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) FA1
Turbosprężarka FAE Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) FAE
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HITACHI/HUCO  Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) HITACHI/HUCO
Turbosprężarka HOFFER Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) LRT
Turbosprężarka LUKAS Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) LUKAS
Turbosprężarka MAGNETI MARELLI Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) MAGNETI MARELLI
Turbosprężarka MAXGEAR Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) MEAT & DORIA
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) NRF
Turbosprężarka REINZ Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) TMI
Turbosprężarka TRISCAN Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) TRISCAN
Turbosprężarka TURBORAIL Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) TURBORAIL
Turbosprężarka VAICO Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) VAICO
Turbosprężarka VEMO Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) VEMO
Turbosprężarka VIKA Vw LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.5 TDI Autobus 95KM, 70kW, olej napędowy (2001.05 - 2006.07) VIKA
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0)
Kod produktu:
70671926
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
70671926
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  2
Napięcie znamionowe:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Do 100 dni na zwrot
257,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze