Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM do Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03)

Turbosprężarka VAICO Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) VAICO
Turbosprężarka ELRING Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) ELRING
Turbosprężarka AJUSA Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) AKS DASIS
Turbosprężarka DRI Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) DRI
Turbosprężarka ELSTOCK Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) ELSTOCK
Turbosprężarka FA1 Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) FA1
Turbosprężarka GARRETT Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) GARRETT
Turbosprężarka HOFFER Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) JP GROUP
Turbosprężarka LUKAS Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) LUKAS
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METZGER Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NISSENS Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) NISSENS
Turbosprężarka NRF Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) NRF
Turbosprężarka NTY Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) NTY
Turbosprężarka ORIGINAL IMPERIUM Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) ORIGINAL IMPERIUM
Turbosprężarka REINZ Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) SIDAT
Turbosprężarka TMI Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) TMI
Turbosprężarka TRISCAN Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) TRISCAN
Turbosprężarka TURBORAIL Vw PHAETON (3D1, 3D2, 3D3, 3D4, 3D6, 3D7, 3D8, 3D9) 3.0 V6 TDI 4motion sedan 240KM, 176kW, olej napędowy (2008.11 - 2016.03) TURBORAIL
Producent:ORIGINAL IMPERIUM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0)
Kod produktu:
20252
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
20252
Jednostka:
szt
Masa [g]:  13
Dla numeru OE:  1J0145769C
Do 100 dni na zwrot
7,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ORIGINAL IMPERIUM
0 (0)
Kod produktu:
20258
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
20258
Jednostka:
szt
Masa [g]:  12
Do 100 dni na zwrot
8,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Powiązania:

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze