Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Turbosprężarka LRT do Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11)

Turbosprężarka FA1 Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) FA1
Turbosprężarka TOPRAN Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) TOPRAN
Turbosprężarka NISSENS Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) NISSENS
Turbosprężarka AJUSA Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) AJUSA
Turbosprężarka AKS DASIS Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) AKS DASIS
Turbosprężarka AUTLOG Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) AUTLOG
Turbosprężarka BORGWARNER Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) BORGWARNER
Turbosprężarka DR.MOTOR AUTOMOTIVE Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Turbosprężarka DRI Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) DRI
Turbosprężarka ELRING Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) ELRING
Turbosprężarka ELSTOCK Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) ELSTOCK
Turbosprężarka FEBI BILSTEIN Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) FEBI BILSTEIN
Turbosprężarka GK Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) GK
Turbosprężarka HEPU Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) HEPU
Turbosprężarka HERTH+BUSS ELPARTS Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) HERTH+BUSS ELPARTS
Turbosprężarka HOFFER Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) HOFFER
Turbosprężarka JP GROUP Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) JP GROUP
Turbosprężarka LRT Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) LRT
Turbosprężarka LUCAS Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) LUCAS
Turbosprężarka MAXGEAR Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) MAXGEAR
Turbosprężarka MEAT & DORIA Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) MEAT & DORIA
Turbosprężarka METALCAUCHO Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) METALCAUCHO
Turbosprężarka METZGER Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) METZGER
Turbosprężarka MOTAIR TURBO Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) MOTAIR TURBO
Turbosprężarka NPS Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) NPS
Turbosprężarka NRF Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) NRF
Turbosprężarka OEM Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) OEM
Turbosprężarka QUINTON HAZELL Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) QUINTON HAZELL
Turbosprężarka REINZ Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) REINZ
Turbosprężarka SCHLÜTTER TURBOLADER Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) SCHLÜTTER TURBOLADER
Turbosprężarka SIDAT-FISPA Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) SIDAT-FISPA
Turbosprężarka TRISCAN Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) TRISCAN
Turbosprężarka TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Turbosprężarka TURBO MOTOR Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) TURBO MOTOR
Turbosprężarka VAICO Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) VAICO
Turbosprężarka VEMO Vw SCIROCCO III (137, 138) 2.0 TDI coupe 136KM, 100kW, olej napędowy (2010.11 - 2017.11) VEMO
Producent:LRT

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
LRT
0 (0)
Kod produktu:
ETL00006
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
LRT
Kod:
ETL00006
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Turbosprężarka

Blow-off, zawór spustowy - do czego służy, czy warto?

Czym jest i do czego służy zawór spustowy blow-off? Kiedy montowanie BOV ma sens, a kiedy niekoniecznie?

Na forach internetowych aż roi się od pytań o zawór blow-off lub BOV, regulujący ciśnienie w układzie z turbosprężarką. Wielu z Was również do nas kieruje zapytania o zasadność montowania dodatkowo tego zaworu, a także o to, kiedy i w jakich samochodach przyniesie on jakiekolwiek korzyści. Dla wszystkich zainteresowanych zagadnieniem związanym z zaworami blow-off przygotowaliśmy ten oto artykuł.

czytaj więcej >
Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Czym jest tzw. zjawisko turbodziury?

Turbosprężarkę wynalazł w 1905 roku Alfred Büchi. Trafiła ona do powszechnego użytku w transporcie drogowym już w 1938 roku, natomiast od 1973 roku trafiła również do silników montowanych w samochodach osobowych oraz w bolidach F1. Jednak mimo swych ogromnych walorów technicznych turbosprężarka ma również pewną wadę, szczególnie odczuwalną w starszych modelach tego urządzenia.

czytaj więcej >
Objawy uszkodzenia turbiny w dieslu - jak rozpoznać zużycie?

Zużycie turbiny w dieslu. Po czym rozpoznać, że turbosprężarka ma już dość?

Montowane w popularnych dieslach turbiny to części wykonywane ze starannie wyselekcjonowanych, niezwykle wytrzymałych materiałów. W teorii powinno to zagwarantować turbinie żywotność na poziomie jednostki napędowej. W praktyce pierwsze objawy jej zużycia pojawiają się czasem już po przejechaniu kilkudziesięciu tysięcy kilometrów. Dlaczego turbiny tak szybko się zużywają? Jakie objawy daje ich zużycie?

czytaj więcej >

Czym różni się turbosprężarka BiTurbo od TwinTurbo?

Na dzisiejszym rynku motoryzacyjnym główne skrzypce grają przede wszystkim jednostki napędowe turbodoładowane, które to sukcesywnie wypierają z obiegu silniki wolnossące. Głównym powodem takiego stanu rzeczy jest fakt, że dzięki turbodoładowaniu można z łatwością i przy stosunkowo niewielkim nakładzie finansowym uzyskać dużą moc nawet z małej jednostki napędowej. Producenci turbin samochodowych oferują obecnie kilka rodzajów turbosprężarek. Sprawdźmy, jakich?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze