Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy AUTOMEGA do Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie)

Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy ATE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) ATE
Układ Hamulcowy FEBI BILSTEIN Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Hamulcowy TEXTAR Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) TEXTAR
Układ Hamulcowy BREMBO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy BOSCH Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BOSCH
Układ Hamulcowy IPARTS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) IPARTS
Układ Hamulcowy A.B.S. Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) A.B.S.
Układ Hamulcowy FERODO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FERODO
Układ Hamulcowy TRW Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) TRW
Układ Hamulcowy DELPHI Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) DELPHI
Układ Hamulcowy MAXGEAR Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MAXGEAR
Układ Hamulcowy OEM Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) OEM
Układ Hamulcowy ROTINGER Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) ROTINGER
Układ Hamulcowy SWAG Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SWAG
Układ Hamulcowy ABE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) ABE
Układ Hamulcowy AJUSA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) AJUSA
Układ Hamulcowy AKRON-MALÒ Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) AKRON-MALÒ
Układ Hamulcowy AUTOMEGA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) AUTOMEGA
Układ Hamulcowy BLUE PRINT Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Hamulcowy BORG & BECK Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BORG & BECK
Układ Hamulcowy BUDWEG CALIPER Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Układ Hamulcowy COMLINE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) COMLINE
Układ Hamulcowy DENCKERMANN Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) DENCKERMANN
Układ Hamulcowy DR.MOTOR AUTOMOTIVE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) DR.MOTOR AUTOMOTIVE
Układ Hamulcowy DRI Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) DRI
Układ Hamulcowy ELRING Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) ELRING
Układ Hamulcowy ELSTOCK Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) ELSTOCK
Układ Hamulcowy EUROREPAR Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FTE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) FTE
Układ Hamulcowy GENERAL RICAMBI Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Hamulcowy GIRLING Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) GIRLING
Układ Hamulcowy HART Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) HART
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy HELLA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) HELLA
Układ Hamulcowy HERTH+BUSS ELPARTS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Hamulcowy ICER Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) ICER
Układ Hamulcowy JP GROUP Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) JP GROUP
Układ Hamulcowy JPN Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) JPN
Układ Hamulcowy JURATEK Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) JURATEK
Układ Hamulcowy JURID Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) JURID
Układ Hamulcowy KAMOKA Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) KAMOKA
Układ Hamulcowy LAUBER Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) LAUBER
Układ Hamulcowy LPR Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) LPR
Układ Hamulcowy MAGNETI MARELLI Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Układ Hamulcowy MAPCO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MAPCO
Układ Hamulcowy MASTER-SPORT GERMANY Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MASTER-SPORT GERMANY
Układ Hamulcowy METZGER Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) METZGER
Układ Hamulcowy MEYLE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MEYLE
Układ Hamulcowy MINTEX Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MINTEX
Układ Hamulcowy MOBILETRON Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) MOBILETRON
Układ Hamulcowy NK Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) NK
Układ Hamulcowy NTY Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) NTY
Układ Hamulcowy OPTIMAL Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) OPTIMAL
Układ Hamulcowy QUARO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) QUARO
Układ Hamulcowy RAICAM Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) RAICAM
Układ Hamulcowy SAMKO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SAMKO
Układ Hamulcowy SBS Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) SBS
Układ Hamulcowy TMI Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) TMI
Układ Hamulcowy TOMEX BRAKES Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) TOMEX BRAKES
Układ Hamulcowy TRISCAN Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) TRISCAN
Układ Hamulcowy VALEO Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) VALEO
Układ Hamulcowy VALVOLINE Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) VALVOLINE
Układ Hamulcowy ZIMMERMANN Audi A6 C8 (4A2) 55 TFSi e quattro sedan 367KM, 270kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2021.02 - obecnie) ZIMMERMANN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:AUTOMEGA

5 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AUTOMEGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
250280310
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOMEGA
Kod:
250280310
Jednostka:
szt
Typ tarczy hamulcowej:  Wentylowany
Grubość tarczy hamulcowej [mm]:  21,9
Średnica otworu [mm]:  112
Ilość otworów:  5
Średnica zewnętrzna [mm]:  330
Średnica otworu centrującego [mm]:  68
Wysokość [mm]:  36
Do 100 dni na zwrot
144,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
AUTOMEGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
250152910
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOMEGA
Kod:
250152910
Do 100 dni na zwrot
AUTOMEGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
250153010
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOMEGA
Kod:
250153010
Do 100 dni na zwrot
AUTOMEGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
250153410
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOMEGA
Kod:
250153410
Do 100 dni na zwrot
AUTOMEGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
250153210
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AUTOMEGA
Kod:
250153210
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać?

Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?

Mało które zagadnienie związane z wymianą i konserwacją części samochodowych robi tyle zamieszania, co smary i smarowanie. Widać to chociażby po ciągłych pytaniach o smary do prowadnic i zacisków hamulcowych. Które z nich i do czego możemy faktycznie stosować? Które są bezpieczne, a które bezpieczne już nie są?

czytaj więcej >
BBW (Brake by Wire) - czym jest i jak działa?

Brake by Wire ciągle technologią przyszłości. Z czego wynikają problemy z wdrożeniem elektrycznie sterowanych hamulców

Rozwiązanie znane pod nazwą Brake by Wire wprowadziło do świata motoryzacji naprawdę sporo zamieszania. Na jego przykładzie widać doskonale, że nowoczesne technologie bywają problematyczne we wdrożeniu, a na ich drodze potrafią stanąć również wieloletnie przyzwyczajenia oraz brak zaufania kierowców. Jaki los czeka elektronicznie sterowane hamulce? Czy jest szansa na to, że już wkrótce będą standardem w samochodach osobowych?

czytaj więcej >
Klocki i tarcze hamulcowe Brembo XTRA. Opinie kierowców i osiągi

Klocki i tarcze hamulcowe Brembo Xtra. Dlaczego warto je ze sobą łączyć?

Seria Xtra od marki Brembo to doskonały przykład na to, dlaczego warto wybierać klocki i tarcze hamulcowe nie tylko od jednego producenta, ale przede wszystkim z jednego zestawu. Co przemawia za taką decyzją? Dlaczego klocki i tarcze hamulcowe z serii Brembo Xtra najlepiej sprawdzają się razem w jednym układzie?

czytaj więcej >
Smarowanie hamulców samochodowych - kiedy smarować i czym?

Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?

Dyskusja o tym, czy i jak należy smarować hamulce samochodowe, przewija się co jakiś czas przez grupy fanów motoryzacji, a także przez środowisko zwykłych kierowców. Do dziś powstało sporo mitów na ten temat. Zarówno tych niebezpiecznych, jak i zupełnie nieszkodliwych. A jak wygląda prawda o smarowaniu hamulców w aucie? Czy powinno się je smarować, czy wręcz przeciwnie? A jeżeli smarować, to które elementy? O tym wszystkim przeczytacie poniżej.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze