Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy MOTUL do Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie)

Układ Hamulcowy BREMBO Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) BREMBO
Układ Hamulcowy BOSCH Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) BOSCH
Układ Hamulcowy DELPHI Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) DELPHI
Układ Hamulcowy A.B.S. Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) A.B.S.
Układ Hamulcowy BMW Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) BMW
Układ Hamulcowy BORG & BECK Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) BORG & BECK
Układ Hamulcowy BUDWEG CALIPER Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) BUDWEG CALIPER
Układ Hamulcowy EUROL Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) EUROL
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy HELLA Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) HELLA
Układ Hamulcowy JURATEK Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) JURATEK
Układ Hamulcowy MOTUL Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) MOTUL
Układ Hamulcowy NK Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) NK
Układ Hamulcowy QUINTON HAZELL Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Hamulcowy RAICAM Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) RAICAM
Układ Hamulcowy TRISCAN Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) TRISCAN
Układ Hamulcowy VALVOLINE Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) VALVOLINE
Układ Hamulcowy ZIMMERMANN Bmw X5 (G05, F95) 50 e Plug-in-Hybrid xDrive SUV 489KM, 360kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2023.04 - obecnie) ZIMMERMANN
Producent:MOTUL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MOTUL
0 (0 ocen)
Kod produktu:
27302
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MOTUL
Kod:
27302
Specyfikacja:  4
Specyfikacja:  6)
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 3
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT 4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Classes 3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

BBW (Brake by Wire) - czym jest i jak działa?

Brake by Wire ciągle technologią przyszłości. Z czego wynikają problemy z wdrożeniem elektrycznie sterowanych hamulców

Rozwiązanie znane pod nazwą Brake by Wire wprowadziło do świata motoryzacji naprawdę sporo zamieszania. Na jego przykładzie widać doskonale, że nowoczesne technologie bywają problematyczne we wdrożeniu, a na ich drodze potrafią stanąć również wieloletnie przyzwyczajenia oraz brak zaufania kierowców. Jaki los czeka elektronicznie sterowane hamulce? Czy jest szansa na to, że już wkrótce będą standardem w samochodach osobowych?

czytaj więcej >
Serwo hamulcowe, hamulca - objawy awarii, zasada działania

Serwo układu hamulcowego. Czym jest, do czego służy i jak rozpoznać jego awarię?

Podobno każdy kierowca wie, iż w jego aucie znajduje się serwo hamulcowe, jednak nie każdy ma świadomość tego, czemu ta część służy. Dzieje się tak zapewne dlatego, iż serwo hamulca niezbyt często się psuje i nie wymaga żadnych specjalnych przeglądów. Kiedy jednak się już zepsuje, kierowca poczuje to natychmiast. Dlaczego? Jaką rolę w układzie hamowania pełni serwo? Jakie objawy daje jego awaria? Właśnie na te pytania odpowiemy.

czytaj więcej >
Brake fading. Czym jest i jak nam zagraża?

Czym jest brake fading? W jaki sposób zjawisko to może zagrozić nam wszystkim?

Brake fading to zjawisko o bardzo dużym wpływie na konstrukcję poszczególnych części samochodowych i wcale nie chodzi tu wyłącznie o hamulce. Fakt, iż fading kojarzony jest przede wszystkim z układem hamulcowym wynika stąd, iż to hamulce stoją na pierwszej linii walki o nasze bezpieczeństwo. Jeśli ich konstrukcja nie będzie odpowiednia, brake fading sprawi, iż mogą stać się całkowicie bezużyteczne. Czy da się tego uniknąć?

czytaj więcej >
Klocki i tarcze hamulcowe Brembo XTRA. Opinie kierowców i osiągi

Klocki i tarcze hamulcowe Brembo Xtra. Dlaczego warto je ze sobą łączyć?

Seria Xtra od marki Brembo to doskonały przykład na to, dlaczego warto wybierać klocki i tarcze hamulcowe nie tylko od jednego producenta, ale przede wszystkim z jednego zestawu. Co przemawia za taką decyzją? Dlaczego klocki i tarcze hamulcowe z serii Brembo Xtra najlepiej sprawdzają się razem w jednym układzie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze