Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy FERODO do Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03)

Układ Hamulcowy ATE Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) ATE
Układ Hamulcowy K2 Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) K2
Układ Hamulcowy BREMBO Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) BREMBO
Układ Hamulcowy BOSCH Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) BOSCH
Układ Hamulcowy MOTUL Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) MOTUL
Układ Hamulcowy TEXTAR Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) TEXTAR
Układ Hamulcowy TRW Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) TRW
Układ Hamulcowy VALEO Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) VALEO
Układ Hamulcowy MAXGEAR Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) MAXGEAR
Układ Hamulcowy FERODO Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) FERODO
Układ Hamulcowy A.B.S. Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) A.B.S.
Układ Hamulcowy MINTEX Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) MINTEX
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy CASTROL Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) CASTROL
Układ Hamulcowy LIQUI MOLY Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) LIQUI MOLY
Układ Hamulcowy VAICO Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) VAICO
Układ Hamulcowy MOJE AUTO Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) MOJE AUTO
Układ Hamulcowy BENDIX Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) BENDIX
Układ Hamulcowy DELPHI Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) DELPHI
Układ Hamulcowy ELF Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) ELF
Układ Hamulcowy ENEOS Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) ENEOS
Układ Hamulcowy EUROL Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) EUROL
Układ Hamulcowy EUROREPAR Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FRENKIT Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) FRENKIT
Układ Hamulcowy GIRLING Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) GIRLING
Układ Hamulcowy GULF Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) GULF
Układ Hamulcowy ICER Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) ICER
Układ Hamulcowy JURID Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) JURID
Układ Hamulcowy MEYLE Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) MEYLE
Układ Hamulcowy ORGANIKA Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) ORGANIKA
Układ Hamulcowy RAVENOL Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) RAVENOL
Układ Hamulcowy TEXACO Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) TEXACO
Układ Hamulcowy TOTAL Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) TOTAL
Układ Hamulcowy VALVOLINE Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) VALVOLINE
Producent:FERODO

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBC050
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBC050
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  0,5
DIN / ISO:  DOT 3; SAE J1703; IS
Rodzaj połączenia:  Butelka
Klasa lepkości SAE:  1350
Specyfikacja:  DOT 3 Synthetic
Temperatura wrzenia [°C]:  225
Punkt wrzenia [°C]:  150
Długożć opakowania [cm]:  25,3
Szerokość opakowania [cm]:  44,9
Wysokość opakowania [cm]:  19
Specyfikacja wg DOT:  DOT 3
Do 100 dni na zwrot
32,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX100
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX100
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  1
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  21
Szerokość opakowania [cm]:  39,1
Wysokość opakowania [cm]:  25,3
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
52,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FERODO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
FBX500
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FERODO
Kod:
FBX500
Jednostka:
szt
Pojemność [litr]:  5
DIN / ISO:    ISO 4925 -4
DIN / ISO:  DOT 3
DIN / ISO:  DOT 4
DIN / ISO:  ISO 4925 -3
Temperatura wrzenia [°C]:  240
Punkt wrzenia [°C]:  159
Długożć opakowania [cm]:  27,5
Szerokość opakowania [cm]:  37,5
Wysokość opakowania [cm]:  29,5
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Do 100 dni na zwrot
232,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Smarowanie hamulców samochodowych - kiedy smarować i czym?

Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?

Dyskusja o tym, czy i jak należy smarować hamulce samochodowe, przewija się co jakiś czas przez grupy fanów motoryzacji, a także przez środowisko zwykłych kierowców. Do dziś powstało sporo mitów na ten temat. Zarówno tych niebezpiecznych, jak i zupełnie nieszkodliwych. A jak wygląda prawda o smarowaniu hamulców w aucie? Czy powinno się je smarować, czy wręcz przeciwnie? A jeżeli smarować, to które elementy? O tym wszystkim przeczytacie poniżej.

czytaj więcej >
Homologacja części ECE R-90. Co to jest, dlaczego warto na to zwracać uwagę?

Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?

Który układ w pierwszej kolejności decyduje o bezpieczeństwie na drodze? Hamulce! A który element tego układu pełni szczególnie ważną rolę podczas hamowaniu? Klocki i tarcze hamulcowe! Nic więc dziwnego, że to właśnie te elementy podlegają odpowiedniej homologacji – homologacji ECE R90.

czytaj więcej >
Tarcza kotwiczna - co to jest i jak działa?

Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?

Tarcza kotwiczna to dość spory, ale jednocześnie bardzo skromny element układu hamulcowego, w którym wykorzystano hamulce bębnowe. Na co dzień tarczy kotwicznej w ogóle nie widzimy, ponieważ schowana jest za tarczą hamulcową. Jednak mimo iż niewidoczna, pełni w układzie bardzo ważną rolę. Jaką?

czytaj więcej >
GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

Historia firmy sięga roku 1925, kiedy Albert H. Girling opracował i opatentował nowy mechaniczny układ hamulcowy. Patent na to rozwiązanie został kupiony w 1929r. przez firmę New Hudson Ltd., która sprzedała rozwiązanie Girling`a producentom samochodów, w tym firmom: Austin, Ford, Riley oraz Rover. Produkcja hamulców Girling wkrótce stała się głównym źródłem przychodu firmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze