Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy MAXGEAR do Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03)

Układ Hamulcowy ATE Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) ATE
Układ Hamulcowy K2 Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) K2
Układ Hamulcowy BREMBO Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) BREMBO
Układ Hamulcowy BOSCH Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) BOSCH
Układ Hamulcowy MOTUL Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) MOTUL
Układ Hamulcowy TEXTAR Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) TEXTAR
Układ Hamulcowy TRW Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) TRW
Układ Hamulcowy VALEO Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) VALEO
Układ Hamulcowy MAXGEAR Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) MAXGEAR
Układ Hamulcowy FERODO Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) FERODO
Układ Hamulcowy A.B.S. Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) A.B.S.
Układ Hamulcowy MINTEX Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) MINTEX
Układ Hamulcowy HELLA PAGID Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) HELLA PAGID
Układ Hamulcowy CASTROL Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) CASTROL
Układ Hamulcowy LIQUI MOLY Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) LIQUI MOLY
Układ Hamulcowy VAICO Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) VAICO
Układ Hamulcowy MOJE AUTO Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) MOJE AUTO
Układ Hamulcowy BENDIX Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) BENDIX
Układ Hamulcowy DELPHI Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) DELPHI
Układ Hamulcowy ELF Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) ELF
Układ Hamulcowy ENEOS Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) ENEOS
Układ Hamulcowy EUROL Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) EUROL
Układ Hamulcowy EUROREPAR Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FRENKIT Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) FRENKIT
Układ Hamulcowy GIRLING Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) GIRLING
Układ Hamulcowy GULF Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) GULF
Układ Hamulcowy ICER Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) ICER
Układ Hamulcowy JURID Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) JURID
Układ Hamulcowy MEYLE Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) MEYLE
Układ Hamulcowy ORGANIKA Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) ORGANIKA
Układ Hamulcowy RAVENOL Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) RAVENOL
Układ Hamulcowy TEXACO Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) TEXACO
Układ Hamulcowy TOTAL Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) TOTAL
Układ Hamulcowy VALVOLINE Ferrari 360 (F131) 3.6 Modena coupe 430KM, 316kW, benzyna (2002.01 - 2005.03) VALVOLINE
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:MAXGEAR

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000406
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000406
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  1
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Butelka
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  1,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
26,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
000407
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
000407
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Cecha chemiczna:  Syntetyczny
Pojemność [litr]:  5
Temperatura wrzenia [°C]:  245
Rodzaj połączenia:  Kanister
Dopuszczenie przez producenta:  Renault 41.02.001(4)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(3)
Dopuszczenie przez producenta:  Toyota TSK 2602 G(4)
Jednostka ilości:  Litr
Specyfikacja:  FMVSS 116 DOT4
Specyfikacja:  ISO 4925 (Class 4)
Specyfikacja:  SAE J 1704
Temperatura wrzenia [°C]:  260
Punkt wrzenia [°C]:  160
Pojemność [litr]:  3,0
Dopuszczenie przez producenta:  Ford M6C9103A
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

MAXGEAR
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
36-0047
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
36-0047
Jednostka:
szt
Specyfikacja wg DOT:  DOT 4
Rodzaj połączenia:  Butelka
Kolor:  Żółty
Do 100 dni na zwrot
19,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
MAXGEAR
4.6 (19 ocen)
Kod produktu:
19-1381
niedostępny
4.6 (19 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
MAXGEAR
Kod:
19-1381
Szerokość [mm]:  109,8
Wysokość [mm]:  69,3
Grubość [mm]:  15
Styk ostrzegawczy o zużyciu:  Ze zintegrowanym czujnikiem zużycia
System hamulcowy:  Brembo
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Smarowanie hamulców samochodowych - kiedy smarować i czym?

Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?

Dyskusja o tym, czy i jak należy smarować hamulce samochodowe, przewija się co jakiś czas przez grupy fanów motoryzacji, a także przez środowisko zwykłych kierowców. Do dziś powstało sporo mitów na ten temat. Zarówno tych niebezpiecznych, jak i zupełnie nieszkodliwych. A jak wygląda prawda o smarowaniu hamulców w aucie? Czy powinno się je smarować, czy wręcz przeciwnie? A jeżeli smarować, to które elementy? O tym wszystkim przeczytacie poniżej.

czytaj więcej >
Homologacja części ECE R-90. Co to jest, dlaczego warto na to zwracać uwagę?

Homologacja części układu hamulcowego ECE R90. Czym jest i dlaczego warto zwrócić uwagę na tę normę?

Który układ w pierwszej kolejności decyduje o bezpieczeństwie na drodze? Hamulce! A który element tego układu pełni szczególnie ważną rolę podczas hamowaniu? Klocki i tarcze hamulcowe! Nic więc dziwnego, że to właśnie te elementy podlegają odpowiedniej homologacji – homologacji ECE R90.

czytaj więcej >
Tarcza kotwiczna - co to jest i jak działa?

Tarcza kotwiczna, czyli osłona tarczy hamulcowej. Czym jest, do czego służy i co warto wiedzieć o jej wymianie?

Tarcza kotwiczna to dość spory, ale jednocześnie bardzo skromny element układu hamulcowego, w którym wykorzystano hamulce bębnowe. Na co dzień tarczy kotwicznej w ogóle nie widzimy, ponieważ schowana jest za tarczą hamulcową. Jednak mimo iż niewidoczna, pełni w układzie bardzo ważną rolę. Jaką?

czytaj więcej >
GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

GIRLING – Najlepsze hamulce na świecie

Historia firmy sięga roku 1925, kiedy Albert H. Girling opracował i opatentował nowy mechaniczny układ hamulcowy. Patent na to rozwiązanie został kupiony w 1929r. przez firmę New Hudson Ltd., która sprzedała rozwiązanie Girling`a producentom samochodów, w tym firmom: Austin, Ford, Riley oraz Rover. Produkcja hamulców Girling wkrótce stała się głównym źródłem przychodu firmy.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze