Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Hamulcowy ATE do Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01)

Układ Hamulcowy QUICK BRAKE Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) QUICK BRAKE
Układ Hamulcowy A.B.S. Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) A.B.S.
Układ Hamulcowy ABE Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) ABE
Układ Hamulcowy ATE Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) ATE
Układ Hamulcowy AUTLOG Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) AUTLOG
Układ Hamulcowy AUTOFREN SEINSA Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) AUTOFREN SEINSA
Układ Hamulcowy BENDIX Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) BENDIX
Układ Hamulcowy BORG & BECK Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) BORG & BECK
Układ Hamulcowy BOSCH Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) BOSCH
Układ Hamulcowy BREMBO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) BREMBO
Układ Hamulcowy BUDWEG CALIPER Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) BUDWEG CALIPER
Układ Hamulcowy DELPHI Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) DELPHI
Układ Hamulcowy DRI Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) DRI
Układ Hamulcowy ELSTOCK Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) ELSTOCK
Układ Hamulcowy ERT Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) ERT
Układ Hamulcowy EUROREPAR Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) EUROREPAR
Układ Hamulcowy FERODO RACING Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) FERODO RACING
Układ Hamulcowy FERODO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) FERODO
Układ Hamulcowy FRENKIT Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) FRENKIT
Układ Hamulcowy GIRLING Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) GIRLING
Układ Hamulcowy ICER Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) ICER
Układ Hamulcowy JURID Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) JURID
Układ Hamulcowy KAWE Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) KAWE
Układ Hamulcowy LAUBER Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) LAUBER
Układ Hamulcowy LPR Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) LPR
Układ Hamulcowy MAPCO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) MAPCO
Układ Hamulcowy MAXGEAR Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) MAXGEAR
Układ Hamulcowy MINTEX Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) MINTEX
Układ Hamulcowy NK Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) NK
Układ Hamulcowy OPTIMAL Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) OPTIMAL
Układ Hamulcowy PROTECHNIC Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) PROTECHNIC
Układ Hamulcowy REMSA Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) REMSA
Układ Hamulcowy ROADHOUSE Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) ROADHOUSE
Układ Hamulcowy SAMKO Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) SAMKO
Układ Hamulcowy SBS Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) SBS
Układ Hamulcowy TEXTAR Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) TEXTAR
Układ Hamulcowy TMI Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) TMI
Układ Hamulcowy TOMEX
 Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) TOMEX
Układ Hamulcowy TRISCAN Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) TRISCAN
Układ Hamulcowy TRW Wartburg 353 Tourist 1.0 Kombi 50KM, 37kW, benzyna (1975.02 - 1989.01) TRW
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:ATE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ATE
5.0 (2)
Kod produktu:
24.3219-1201.3
niedostępny
5.0 (2)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ATE
Kod:
24.3219-1201.3
Jednostka:
szt
Średnica tłoka [mm]:  19,0
Materiał:  Żeliwo szare
Do 100 dni na zwrot
216,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Hamulcowy

Smarowanie hamulców samochodowych - kiedy smarować i czym?

Smarowanie hamulców samochodowych. Czy należy smarować tarcze hamulcowe? Czym smarować prowadnice? Co daje smarowanie klocków?

Dyskusja o tym, czy i jak należy smarować hamulce samochodowe, przewija się co jakiś czas przez grupy fanów motoryzacji, a także przez środowisko zwykłych kierowców. Do dziś powstało sporo mitów na ten temat. Zarówno tych niebezpiecznych, jak i zupełnie nieszkodliwych. A jak wygląda prawda o smarowaniu hamulców w aucie? Czy powinno się je smarować, czy wręcz przeciwnie? A jeżeli smarować, to które elementy? O tym wszystkim przeczytacie poniżej.

czytaj więcej >
Klocki hamulcowe Textar Q+. Poznaj opinie o podkładce tłumiącej drgania Textar Q+

Klocki hamulcowe Textar Q+ ze specjalnymi podkładkami tłumiącymi drgania. Czy dobre opinie na ich temat możemy uznać za zasłużone?

Dlaczego hamulce piszczą? Winę za to ponoszą drgania powstające na styku klocka z tarczą hamulcową. Wielu producentów szuka sposobów na powstrzymanie tych drgań, stosując m.in. specjalne podkładki tłumiące. W ten sposób postanowiła rozwiązać problem marka Textar, oferując nam klocki hamulcowe Textar Q+ z taką właśnie wkładką. Jakie są tego efekty?

czytaj więcej >
Sterownik ABS - naprawa i wymiana. Czym jest i jak działa?

Sterownik ABS, czyli prawdziwy mózg najstarszego samochodowego układu bezpieczeństwa. Czym jest, jak działa?

Sądząc po tym, jak układ ABS przedstawiają niektórzy eksperci lub domorośli specjaliści od motoryzacji, można by dojść do wniosku, iż składa się o wyłącznie z pompy hydraulicznej oraz czujników prędkości obrotowej koła. W rzeczywistości układ ten jest znacznie bardziej rozbudowany, a jego pracę nadzoruje sterownik ABS – część, która nie bez powodu nazywana jest mózgiem całego układu.

czytaj więcej >
Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać?

Jaki smar do prowadnic i zacisków hamulcowych wybrać? Czym warto smarować te elementy układu hamulcowego?

Mało które zagadnienie związane z wymianą i konserwacją części samochodowych robi tyle zamieszania, co smary i smarowanie. Widać to chociażby po ciągłych pytaniach o smary do prowadnic i zacisków hamulcowych. Które z nich i do czego możemy faktycznie stosować? Które są bezpieczne, a które bezpieczne już nie są?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze