Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy DYS do Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BIRTH Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy DYS Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy KAWE Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy SIDEM Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) VEMA
Układ Kierowniczy VEMO Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) VEMO
Producent:DYS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
24-26405
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
24-26405
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Długość przegub aksialny [mm]:  226
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M14x1.5
Ciężar [kg]:  0,511012
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 115,00 zł
56,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
DYS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
22-25926
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DYS
Kod:
22-25926
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Długość [mm]:  216
Rozmiar gwintu 1:  M14x1.5
Rozmiar gwintu 2:  M12x1.5
Ciężar [kg]:  0,336048
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 157,00 zł
76,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze