Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy EUROL do Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Kierowniczy A.B.S. Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BIRTH Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BORG & BECK Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy BOSCH Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) BOSCH
Układ Kierowniczy DYS Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) EUROL
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy KAWE Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy METALCAUCHO Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Kierowniczy METZGER Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy MEYLE Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy MONROE Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) MONROE
Układ Kierowniczy MOOG Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MOTUL Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) MOTUL
Układ Kierowniczy NK Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy SIDEM Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy SKF Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) SKF
Układ Kierowniczy SPIDAN Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy SWAG Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy TRISCAN Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) VEMA
Układ Kierowniczy VEMO Porsche 911 kabriolet (991) 3.8 Turbo S kabriolet 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) VEMO
Producent:EUROL

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROL
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
E110076
niedostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROL
Kod:
E110076
Olej:  Olej syntetyczny
Specyfikacja wg API:  GL-5
Zalecenie producenta oleju:  Mack GO-J
Zalecenie producenta oleju:  Arvin Meritor 076-N
Zalecenie producenta oleju:  DAF
Specyfikacja:  IVECO
Specyfikacja:  Mack GO-J
Specyfikacja:  MAN 341 Typ E3
Specyfikacja:  MAN 341 Typ Z2
Specyfikacja:  MAN 341 Type E3
Specyfikacja:  MAN 341 Type Z2
Specyfikacja:  MAN 342 Typ M3
Specyfikacja:  MAN 342 Typ S1
Specyfikacja:  MAN 342 type M3
Specyfikacja:  MB 235.8
Specyfikacja:  MIL-PRF-2105E
Specyfikacja:  Renault (Note Techni
Specyfikacja:  Scania STO 1:0
Specyfikacja:  Volvo 97312
Specyfikacja:  ZF TE-ML 02B/05B/07A
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 05B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 07A
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 12
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 12B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 12N
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 16F
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 17B
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 19C
Zalecenie producenta oleju:  ZF TE-ML 21B
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Geometria kół – jak sprawdzić i ustawić?

Podwozie charakteryzuje się kilkoma parametrami, które nazywane są wspólnie geometrią podwozia. Po co stosować konkretne ustawienia, jak sprawdzić prawidłową geometrię kół i co zrobić regulacja nie jest prawidłowa?

czytaj więcej >
Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze