Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Kierowniczy TRW do Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie)

Układ Kierowniczy LEMFÖRDER Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) LEMFÖRDER
Układ Kierowniczy MEYLE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MEYLE
Układ Kierowniczy SWAG Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SWAG
Układ Kierowniczy FEBI BILSTEIN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Kierowniczy TRW Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TRW
Układ Kierowniczy KAMOKA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KAMOKA
Układ Kierowniczy MOOG Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MOOG
Układ Kierowniczy MAXGEAR Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) MAXGEAR
Układ Kierowniczy SIDEM Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SIDEM
Układ Kierowniczy IPARTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) IPARTS
Układ Kierowniczy HART Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HART
Układ Kierowniczy NTY Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NTY
Układ Kierowniczy NK Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) NK
Układ Kierowniczy A.B.S. Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) A.B.S.
Układ Kierowniczy BG AUTOMOTIVE LTD. Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BG AUTOMOTIVE LTD.
Układ Kierowniczy BIRTH Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BIRTH
Układ Kierowniczy BLUE PRINT Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BLUE PRINT
Układ Kierowniczy BORG & BECK Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) BORG & BECK
Układ Kierowniczy DAYCO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DAYCO
Układ Kierowniczy DELPHI Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DELPHI
Układ Kierowniczy DYS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) DYS
Układ Kierowniczy ERA BENELUX Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) ERA BENELUX
Układ Kierowniczy EUROREPAR Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) EUROREPAR
Układ Kierowniczy FAG Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FAG
Układ Kierowniczy FAI AUTOPARTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Układ Kierowniczy FRAP Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) FRAP
Układ Kierowniczy GENERAL RICAMBI Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GENERAL RICAMBI
Układ Kierowniczy GSP Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) GSP
Układ Kierowniczy HERTH+BUSS ELPARTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Kierowniczy JP GROUP Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) JP GROUP
Układ Kierowniczy KAWE Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) KAWE
Układ Kierowniczy METZGER Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) METZGER
Układ Kierowniczy OCAP Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OCAP
Układ Kierowniczy OEM Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OEM
Układ Kierowniczy OPTIMAL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) OPTIMAL
Układ Kierowniczy QUINTON HAZELL Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Kierowniczy RTS Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) RTS
Układ Kierowniczy SASIC Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SASIC
Układ Kierowniczy SPIDAN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) SPIDAN
Układ Kierowniczy TOPRAN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TOPRAN
Układ Kierowniczy TRISCAN Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) TRISCAN
Układ Kierowniczy VAICO Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VAICO
Układ Kierowniczy VEMA Skoda OCTAVIA IV (NX3, NN3) 1.4 TSI RS iV liftback 245KM, 180kW, Hybryda silnik benzynowy / elektryczny (2020.06 - obecnie) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TRW

4 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRW
5.0 (3)
Kod produktu:
JTE1055
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE1055
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Długość [mm]:  94
Gwint wewnętrzny [mm]:  M16x1,5
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Parzyste numery artykułów:  JTE1054
Do 100 dni na zwrot
67,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (3)
Kod produktu:
JTE1054
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE1054
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Długość [mm]:  94
Gwint wewnętrzny [mm]:  M16x1,5
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Parzyste numery artykułów:  JTE1055
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (3)
Kod produktu:
JTE1053
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE1053
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Długość [mm]:  94
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Gwint wewnętrzny [mm]:  M16x1,5
Parzyste numery artykułów:  JTE1052
Do 100 dni na zwrot
70,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TRW
5.0 (3)
Kod produktu:
JTE1052
dostępny
5.0 (3)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRW
Kod:
JTE1052
Jednostka:
szt
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z dodatkami
Długość [mm]:  94
Wymiar gwintu:  M12x1,5
Gwint wewnętrzny [mm]:  M16x1,5
Parzyste numery artykułów:  JTE1053
Do 100 dni na zwrot
73,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Kierowniczy

Luz na końcówce drążka kierowniczego - objawy, wymiana

Jak rozpoznać luz na końcówce drążka kierowniczego i samodzielnie przeprowadzić jego wymianę bez ściągacza?

Końcówki drążków kierowniczych, łączące drążek kierowniczy ze zwrotnicą, pełnią w całym układzie podwójną rolę – sterują kołami i regulują ich zbieżność. Zwykle to właśnie one są najmniej trwałymi elementami układu kierowniczego, ale – na szczęście – jednocześnie są elementami najtańszymi. Ich wymianę możemy równie dobrze pozostawić mechanikom, jak i spróbować zrobić wszystko samodzielnie.

czytaj więcej >
System kontroli trakcji – ASR

System kontroli trakcji – ASR

ASR to układ antypoślizgowy zaliczany do grupy systemów Advanced Vehicle Control Systems. Jego najważniejszym zadaniem jest niedopuszczenie do nadmiernego poślizgu kół pojazdu podczas przyspieszania. Pośrednio system wpływa także na polepszenie właściwości trakcyjnych samochodu podczas pokonywania zakrętów.

czytaj więcej >
Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Dwa sposoby na wymianę płynu do układu wspomagania kierownicy

Płyn stosowany w układzie wspomagania kierownicy jest chyba najbardziej zapomnianym i najczęściej ignorowanym przez kierowców płynem samochodowym. Tymczasem przegapienie momentu, w którym powinniśmy go wymienić, może mieć dla nas bardzo kosztowne konsekwencje. Warto więc pamiętać o interwałach wymiany płynu w układzie wspomagania, a samą wymianę możemy przeprowadzić samodzielnie – bez pomocy mechanika. To naprawdę nic trudnego.

czytaj więcej >
Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak zlokalizować wyciek i go wyeliminować?

Wyciek płynu w układzie wspomagania. Jak można go zlokalizować i skutecznie wyeliminować?

Gdzieś w układzie wspomagania w Waszym aucie pojawił się wyciek? A może ślady tego wycieku znajdujecie jedynie na ziemi pod pojazdem i nie wiecie, jak zlokalizować nieszczelność? Co powinniście zrobić, gdy tę nieszczelność już zlokalizujecie? Jak usunąć wyciek z układy wspomagania?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze