Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER do Alfa Romeo 33 (905_) 1.8 TD (905A4) liftback 73KM, 54kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.06)

Układ Wydechowy WALKER Alfa Romeo 33 (905_) 1.8 TD (905A4) liftback 73KM, 54kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.06) WALKER
Układ Wydechowy HART Alfa Romeo 33 (905_) 1.8 TD (905A4) liftback 73KM, 54kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.06) HART
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Alfa Romeo 33 (905_) 1.8 TD (905A4) liftback 73KM, 54kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.06) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy ASSO Alfa Romeo 33 (905_) 1.8 TD (905A4) liftback 73KM, 54kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.06) ASSO
Układ Wydechowy BIRTH Alfa Romeo 33 (905_) 1.8 TD (905A4) liftback 73KM, 54kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.06) BIRTH
Układ Wydechowy BORGWARNER (3K) Alfa Romeo 33 (905_) 1.8 TD (905A4) liftback 73KM, 54kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.06) BORGWARNER (3K)
Układ Wydechowy GLASER Alfa Romeo 33 (905_) 1.8 TD (905A4) liftback 73KM, 54kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.06) GLASER
Układ Wydechowy HC-CARGO Alfa Romeo 33 (905_) 1.8 TD (905A4) liftback 73KM, 54kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.06) HC-CARGO
Układ Wydechowy IMASAF Alfa Romeo 33 (905_) 1.8 TD (905A4) liftback 73KM, 54kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.06) IMASAF
Układ Wydechowy MAL? Alfa Romeo 33 (905_) 1.8 TD (905A4) liftback 73KM, 54kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.06) MAL?
Układ Wydechowy MOTAIR TURBO Alfa Romeo 33 (905_) 1.8 TD (905A4) liftback 73KM, 54kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.06) MOTAIR TURBO
Układ Wydechowy MTS Alfa Romeo 33 (905_) 1.8 TD (905A4) liftback 73KM, 54kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.06) MTS
Układ Wydechowy PAYEN Alfa Romeo 33 (905_) 1.8 TD (905A4) liftback 73KM, 54kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.06) PAYEN
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Alfa Romeo 33 (905_) 1.8 TD (905A4) liftback 73KM, 54kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.06) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy TRICLO Alfa Romeo 33 (905_) 1.8 TD (905A4) liftback 73KM, 54kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.06) TRICLO
Układ Wydechowy VEMA Alfa Romeo 33 (905_) 1.8 TD (905A4) liftback 73KM, 54kW, olej napędowy (1986.01 - 1990.06) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:SCHLÜTTER TURBOLADER

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SCHLÜTTER TURBOLADER
0 (0)
Kod produktu:
172-02880
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SCHLÜTTER TURBOLADER
Kod:
172-02880
Rodzaj urządzenia ładującego:  Turbosprężarka
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Jedną z podstawowych funkcji układu wydechowego jest zminimalizowanie hałasu wytwarzanego przez silnik, ale nawet całkowicie sprawny wydech potrafi być źródłem niepotrzebnych dźwięków. Co jest ich przyczyną? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >
Aktywne wydechy końcowe, sterowane klapy. Po co się je montuje, co dają, czy warto?

Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?

Nieraz już porównywaliśmy nowoczesne samochody do promów kosmicznych. We współczesnych, naszpikowanych elektroniką autach, sterować możemy już praktycznie wszystkim, od jednostki napędowej, po światła. Sterować możemy nawet dźwiękiem wydobywającym się z rury wydechowej. Jak? Za pomocą tzw. aktywnego wydechu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze