Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy HC-CARGO do Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 177KM, 130kW, benzyna (2007.01 - 2012.11)

Układ Wydechowy NTY Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 177KM, 130kW, benzyna (2007.01 - 2012.11) NTY
Układ Wydechowy BOSCH Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 177KM, 130kW, benzyna (2007.01 - 2012.11) BOSCH
Układ Wydechowy ESEN SKV Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 177KM, 130kW, benzyna (2007.01 - 2012.11) ESEN SKV
Układ Wydechowy MAXGEAR Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 177KM, 130kW, benzyna (2007.01 - 2012.11) MAXGEAR
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 177KM, 130kW, benzyna (2007.01 - 2012.11) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy DELPHI Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 177KM, 130kW, benzyna (2007.01 - 2012.11) DELPHI
Układ Wydechowy EUROREPAR Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 177KM, 130kW, benzyna (2007.01 - 2012.11) EUROREPAR
Układ Wydechowy FAE Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 177KM, 130kW, benzyna (2007.01 - 2012.11) FAE
Układ Wydechowy HC-CARGO Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 177KM, 130kW, benzyna (2007.01 - 2012.11) HC-CARGO
Układ Wydechowy KAWE Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 177KM, 130kW, benzyna (2007.01 - 2012.11) KAWE
Układ Wydechowy TRISCAN Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 177KM, 130kW, benzyna (2007.01 - 2012.11) TRISCAN
Producent:HC-CARGO

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HC-CARGO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
181702
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HC-CARGO
Kod:
181702
Jednostka:
szt
Wymiar gwintu:  M18-1.5
Długość kabli:  570
Do 100 dni na zwrot
41,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Układ Wydechowy

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Jedną z podstawowych funkcji układu wydechowego jest zminimalizowanie hałasu wytwarzanego przez silnik, ale nawet całkowicie sprawny wydech potrafi być źródłem niepotrzebnych dźwięków. Co jest ich przyczyną? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Samochód dymi na biało. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci biały dym?

Co, jeśli auto dymi na biało? Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci gęsty biały dym?

Czy biały, gęsty dym dobywający się z rury wydechowej samochodu powinien być sygnałem alarmowym dla kierowcy? Niekoniecznie. Z całą pewnością powinien zwrócić uwagę i skłonić do szukania przyczyn. Może się bowiem okazać, że przyczyna jest naturalna. Jednak czasem taki biały dym będzie oznaczał prawdziwy problem. Jaki dokładnie?

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze