Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy TRICLO do Citroën CX II 25 D Turbo sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12)

Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Citroën CX II 25 D Turbo sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy VAICO Citroën CX II 25 D Turbo sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) VAICO
Układ Wydechowy AJUSA Citroën CX II 25 D Turbo sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) AJUSA
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Citroën CX II 25 D Turbo sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASSO Citroën CX II 25 D Turbo sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) ASSO
Układ Wydechowy CORTECO Citroën CX II 25 D Turbo sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) CORTECO
Układ Wydechowy DT Citroën CX II 25 D Turbo sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) DT
Układ Wydechowy ELRING Citroën CX II 25 D Turbo sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) ELRING
Układ Wydechowy FA1 Citroën CX II 25 D Turbo sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) FA1
Układ Wydechowy HC-CARGO Citroën CX II 25 D Turbo sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) HC-CARGO
Układ Wydechowy IMASAF Citroën CX II 25 D Turbo sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) IMASAF
Układ Wydechowy MOTAIR TURBO Citroën CX II 25 D Turbo sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) MOTAIR TURBO
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Citroën CX II 25 D Turbo sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy TRICLO Citroën CX II 25 D Turbo sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) TRICLO
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Citroën CX II 25 D Turbo sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VEMA Citroën CX II 25 D Turbo sedan 120KM, 88kW, olej napędowy (1987.01 - 1992.12) VEMA
Producent:TRICLO

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TRICLO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
353003
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRICLO
Kod:
353003
Lokalizacja w aucie:  W środku
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Do 100 dni na zwrot
TRICLO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
353076
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRICLO
Kod:
353076
Lokalizacja w aucie:  W środku
Materiał:  Guma
Do 100 dni na zwrot
TRICLO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
353032
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRICLO
Kod:
353032
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Materiał:  Guma
Do 100 dni na zwrot
TRICLO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
353054
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRICLO
Kod:
353054
Materiał:  Guma
Do 100 dni na zwrot
TRICLO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
353071
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRICLO
Kod:
353071
Materiał:  Guma
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Do 100 dni na zwrot
TRICLO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
353089
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TRICLO
Kod:
353089
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Aktywne wydechy końcowe, sterowane klapy. Po co się je montuje, co dają, czy warto?

Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?

Nieraz już porównywaliśmy nowoczesne samochody do promów kosmicznych. We współczesnych, naszpikowanych elektroniką autach, sterować możemy już praktycznie wszystkim, od jednostki napędowej, po światła. Sterować możemy nawet dźwiękiem wydobywającym się z rury wydechowej. Jak? Za pomocą tzw. aktywnego wydechu.

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze