Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy JP GROUP do Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09)

Układ Wydechowy WALKER Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) WALKER
Układ Wydechowy HART Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) HART
Układ Wydechowy JP GROUP Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) JP GROUP
Układ Wydechowy FA1 Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) FA1
Układ Wydechowy POLMOSTRÓW Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) POLMOSTRÓW
Układ Wydechowy AJUSA Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) AJUSA
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASSO Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) ASSO
Układ Wydechowy AUTOMEGA Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) AUTOMEGA
Układ Wydechowy BIRTH Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) BIRTH
Układ Wydechowy BOSAL Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) BOSAL
Układ Wydechowy CORTECO Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) CORTECO
Układ Wydechowy ELRING Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) ELRING
Układ Wydechowy EUROREPAR Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) EUROREPAR
Układ Wydechowy FAI AUTOPARTS Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) FAI AUTOPARTS
Układ Wydechowy HC-CARGO Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) HC-CARGO
Układ Wydechowy HELLA Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) HELLA
Układ Wydechowy IMASAF Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) IMASAF
Układ Wydechowy IPARTS Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) IPARTS
Układ Wydechowy KLARIUS Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) KLARIUS
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy LRT Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) LRT
Układ Wydechowy MARIX Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) MARIX
Układ Wydechowy METALCAUCHO Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) METALCAUCHO
Układ Wydechowy MTS Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) MTS
Układ Wydechowy OEM Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) OEM
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy PAYEN Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) PAYEN
Układ Wydechowy TOPRAN Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) TOPRAN
Układ Wydechowy TRICLO Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) TRICLO
Układ Wydechowy VEMA Citroën XSARA Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1997.10 - 2000.09) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:JP GROUP

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JP GROUP
0 (0)
Kod produktu:
9921401100
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JP GROUP
Kod:
9921401100
Jednostka:
szt
Średnica [mm]:  66
Techniczny numer informacyjny:  Stock Code: 24
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >
Samochód dymi na biało. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci biały dym?

Co, jeśli auto dymi na biało? Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci gęsty biały dym?

Czy biały, gęsty dym dobywający się z rury wydechowej samochodu powinien być sygnałem alarmowym dla kierowcy? Niekoniecznie. Z całą pewnością powinien zwrócić uwagę i skłonić do szukania przyczyn. Może się bowiem okazać, że przyczyna jest naturalna. Jednak czasem taki biały dym będzie oznaczał prawdziwy problem. Jaki dokładnie?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze