Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy BGA do Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07)

Układ Wydechowy FA1 Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FA1
Układ Wydechowy POLMO Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) POLMO
Układ Wydechowy AJUSA Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) AJUSA
Układ Wydechowy ASSO Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) ASSO
Układ Wydechowy BGA Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BGA
Układ Wydechowy BOSAL Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) BOSAL
Układ Wydechowy DYS Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) DYS
Układ Wydechowy EEC Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) EEC
Układ Wydechowy ELRING Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) ELRING
Układ Wydechowy EUROREPAR Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) EUROREPAR
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy GLASER Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) GLASER
Układ Wydechowy HART Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) HART
Układ Wydechowy HELLA Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) HELLA
Układ Wydechowy IMASAF Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) IMASAF
Układ Wydechowy IPARTS Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) IPARTS
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy MARIX Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) MARIX
Układ Wydechowy PAYEN Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) PAYEN
Układ Wydechowy SWAG Peugeot 205 II (20A/C) 1.4 liftback 68KM, 50kW, benzyna (1990.08 - 1992.07) SWAG
Producent:BGA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BGA
0 (0 ocen)
Kod produktu:
AG7755
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BGA
Kod:
AG7755
Grubość [mm]:  0,5
Szerokość [mm]:  94
Szerokość 1 [mm]:  94
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >
Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >
Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Jedną z podstawowych funkcji układu wydechowego jest zminimalizowanie hałasu wytwarzanego przez silnik, ale nawet całkowicie sprawny wydech potrafi być źródłem niepotrzebnych dźwięków. Co jest ich przyczyną? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze