Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "4"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy BOSCH do Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie)

Układ Wydechowy SKV GERMANY Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) SKV GERMANY
Układ Wydechowy AVA COOLING SYSTEMS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Układ Wydechowy BORGWARNER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) BORGWARNER
Układ Wydechowy BOSCH Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) BOSCH
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy ELRING Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy EPS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy FA1 Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy FACET Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy KW Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) KW
Układ Wydechowy MOTAIR TURBO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) MOTAIR TURBO
Układ Wydechowy NISSENS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) NISSENS
Układ Wydechowy PIERBURG Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) PIERBURG
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 580KM, 427kW, benzyna (2016.01 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:BOSCH

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.8 (45)
Kod produktu:
0 258 010 396
dostępny
4.8 (45)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 010 396
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  4
Długość całkowita [mm]:  840
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  250000
Do 100 dni na zwrot
431,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.8 (45)
Kod produktu:
0 258 017 458
niedostępny
4.8 (45)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 017 458
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  5
Długość całkowita [mm]:  725
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  250000
Do 100 dni na zwrot
397,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Jedną z podstawowych funkcji układu wydechowego jest zminimalizowanie hałasu wytwarzanego przez silnik, ale nawet całkowicie sprawny wydech potrafi być źródłem niepotrzebnych dźwięków. Co jest ich przyczyną? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >
Aktywne wydechy końcowe, sterowane klapy. Po co się je montuje, co dają, czy warto?

Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?

Nieraz już porównywaliśmy nowoczesne samochody do promów kosmicznych. We współczesnych, naszpikowanych elektroniką autach, sterować możemy już praktycznie wszystkim, od jednostki napędowej, po światła. Sterować możemy nawet dźwiękiem wydobywającym się z rury wydechowej. Jak? Za pomocą tzw. aktywnego wydechu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze