Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "3"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS do Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie)

Układ Wydechowy SKV GERMANY Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SKV GERMANY
Układ Wydechowy AKS DASIS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AKS DASIS
Układ Wydechowy AVA COOLING SYSTEMS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Układ Wydechowy BORGWARNER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BORGWARNER
Układ Wydechowy BOSCH Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) BOSCH
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy DENSO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) DENSO
Układ Wydechowy ELRING Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy EPS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy FA1 Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy FACET Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy HC-CARGO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) HC-CARGO
Układ Wydechowy KW Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) KW
Układ Wydechowy MOTAIR TURBO Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) MOTAIR TURBO
Układ Wydechowy NISSENS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) NISSENS
Układ Wydechowy PIERBURG Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) PIERBURG
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Porsche 911 (991) 3.8 Turbo S coupe 560KM, 412kW, benzyna (2013.09 - obecnie) WALKER PRODUCTS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:WALKER PRODUCTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
WALKER PRODUCTS
0 (0)
Kod produktu:
250-24854
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
WALKER PRODUCTS
Kod:
250-24854
Liczba przewodów:  4
Długość [mm]:  825
Do 100 dni na zwrot
WALKER PRODUCTS
0 (0)
Kod produktu:
250-25035
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
WALKER PRODUCTS
Kod:
250-25035
Liczba przewodów:  5
Długość [mm]:  725
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Jedną z podstawowych funkcji układu wydechowego jest zminimalizowanie hałasu wytwarzanego przez silnik, ale nawet całkowicie sprawny wydech potrafi być źródłem niepotrzebnych dźwięków. Co jest ich przyczyną? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >
Aktywne wydechy końcowe, sterowane klapy. Po co się je montuje, co dają, czy warto?

Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?

Nieraz już porównywaliśmy nowoczesne samochody do promów kosmicznych. We współczesnych, naszpikowanych elektroniką autach, sterować możemy już praktycznie wszystkim, od jednostki napędowej, po światła. Sterować możemy nawet dźwiękiem wydobywającym się z rury wydechowej. Jak? Za pomocą tzw. aktywnego wydechu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze