Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy BOSCH do Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12)

Układ Wydechowy NTY Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) NTY
Układ Wydechowy BOSCH Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) BOSCH
Układ Wydechowy KAMOKA Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) KAMOKA
Układ Wydechowy SKV GERMANY Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) SKV GERMANY
Układ Wydechowy ERA Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) ERA
Układ Wydechowy FACET Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) FACET
Układ Wydechowy MAXGEAR Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) MAXGEAR
Układ Wydechowy AKS DASIS Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) AKS DASIS
Układ Wydechowy AUTLOG Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) AUTLOG
Układ Wydechowy AVA COOLING SYSTEMS Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) AVA COOLING SYSTEMS
Układ Wydechowy BORGWARNER Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) BORGWARNER
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy DENSO Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) DENSO
Układ Wydechowy EPS Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) EPS
Układ Wydechowy EUROREPAR Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) EUROREPAR
Układ Wydechowy FA1 Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) FA1
Układ Wydechowy FRIGAIR Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) FRIGAIR
Układ Wydechowy HC-CARGO Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) HOFFER
Układ Wydechowy KW Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) KW
Układ Wydechowy LUCAS Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) LUCAS
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METZGER Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) METZGER
Układ Wydechowy MOTAIR TURBO Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) MOTAIR TURBO
Układ Wydechowy NRF Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) NRF
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy VAN WEZEL Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) VAN WEZEL
Układ Wydechowy WALKER PRODUCTS Porsche 911 (997) 3.8 Turbo coupe 500KM, 368kW, benzyna (2009.09 - 2012.12) WALKER PRODUCTS
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BOSCH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BOSCH
4.8 (45)
Kod produktu:
0 258 986 602
dostępny
4.8 (45)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 986 602
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  4
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  160000
Złącze / klema:  W razie potrzeby dopasować złącze
Do 100 dni na zwrot
200,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.8 (45)
Kod produktu:
0 258 017 213
dostępny
4.8 (45)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 017 213
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  5
Długość całkowita [mm]:  850
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  250000
Do 100 dni na zwrot
422,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BOSCH
4.8 (45)
Kod produktu:
0 258 010 200
niedostępny
4.8 (45)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BOSCH
Kod:
0 258 010 200
Jednostka:
szt
Liczba przewodów:  4
Długość całkowita [mm]:  840
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km]:  250000
Do 100 dni na zwrot
358,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Jedną z podstawowych funkcji układu wydechowego jest zminimalizowanie hałasu wytwarzanego przez silnik, ale nawet całkowicie sprawny wydech potrafi być źródłem niepotrzebnych dźwięków. Co jest ich przyczyną? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Samochód dymi na niebiesko. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci niebieski dym?

Dlaczego samochód dymi na niebiesko? Z jakich powodów? Czego objawem jest niebieski dym z wydechu?

Z wszystkich barw dymu dobywających się z rury wydechowej naszego auta, najgorszą możliwą zapowiedzią jest dym w kolorze niebieskim – niebieskim, niebieskawym lub szaro-niebieskim. Dlaczego właśnie ten? Ponieważ może to oznaczać awarię bardzo kosztowną w naprawie, a w starszych samochodach wręcz nieopłacalną. Co to za awaria?

czytaj więcej >
Aktywne wydechy końcowe, sterowane klapy. Po co się je montuje, co dają, czy warto?

Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?

Nieraz już porównywaliśmy nowoczesne samochody do promów kosmicznych. We współczesnych, naszpikowanych elektroniką autach, sterować możemy już praktycznie wszystkim, od jednostki napędowej, po światła. Sterować możemy nawet dźwiękiem wydobywającym się z rury wydechowej. Jak? Za pomocą tzw. aktywnego wydechu.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze