Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy HOFFER do Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08)

Układ Wydechowy NTY Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) NTY
Układ Wydechowy BOSCH Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) BOSCH
Układ Wydechowy KAMOKA Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) KAMOKA
Układ Wydechowy ERA Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) ERA
Układ Wydechowy MAXGEAR Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) MAXGEAR
Układ Wydechowy AUTLOG Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) AUTLOG
Układ Wydechowy CALORSTAT BY VERNET Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) CALORSTAT BY VERNET
Układ Wydechowy DELPHI Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) DELPHI
Układ Wydechowy ELRING Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) ELRING
Układ Wydechowy ENERGY Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) ENERGY
Układ Wydechowy EPS Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) EPS
Układ Wydechowy EUROREPAR Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) EUROREPAR
Układ Wydechowy FACET Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) FACET
Układ Wydechowy FAE Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) FAE
Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy HC-CARGO Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) HC-CARGO
Układ Wydechowy HOFFER Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) HOFFER
Układ Wydechowy JP GROUP Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) JP GROUP
Układ Wydechowy KW Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) KW
Układ Wydechowy LRT Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) LRT
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METZGER Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) METZGER
Układ Wydechowy PIERBURG Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) PIERBURG
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SIDAT Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) SIDAT
Układ Wydechowy SKV GERMANY Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) SKV GERMANY
Układ Wydechowy SWAG Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) SWAG
Układ Wydechowy VEMO Porsche 911 kabriolet (996) 3.6 Carrera S kabriolet 345KM, 254kW, benzyna (2002.06 - 2005.08) VEMO
Producent:HOFFER

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7481091E
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7481091E
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Nieogrzewany
Ilość przewodów:  4
Długość kabli:  540
Jakosć:  EQUIVALENT
Do 100 dni na zwrot
243,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
HOFFER
0 (0 ocen)
Kod produktu:
7481091
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HOFFER
Kod:
7481091
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Nieogrzewany
Ilość przewodów:  4
Długość kabli:  540
Dla numeru OE:  9497345
Dla numeru OE:  9635978280
Do 100 dni na zwrot
395,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze