Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy HART do Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08)

Układ Wydechowy HART Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) HART
Układ Wydechowy WALKER Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) WALKER
Układ Wydechowy ASSO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) ASSO
Układ Wydechowy FA1 Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) FA1
Układ Wydechowy HC-CARGO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) HC-CARGO
Układ Wydechowy IMASAF Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) IMASAF
Układ Wydechowy KLARIUS Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) KLARIUS
Układ Wydechowy MAGNETI MARELLI Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) MAGNETI MARELLI
Układ Wydechowy METALCAUCHO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) METALCAUCHO
Układ Wydechowy TRICLO Saab 900 I (AC4, AM4) 2.0 c sedan 107KM, 79kW, benzyna (1980.11 - 1984.08) TRICLO
Producent:HART

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
421 185
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
421 185
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  1,6
Do 100 dni na zwrot
12,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
471 548
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
471 548
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  57,5
Do 100 dni na zwrot
13,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
HART
0 (0 ocen)
Kod produktu:
471 549
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HART
Kod:
471 549
Jednostka:
szt
Wysokość [mm]:  3,7
Do 100 dni na zwrot
15,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Producenci auto części z kategorii: Układ Wydechowy

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Aktywne wydechy końcowe, sterowane klapy. Po co się je montuje, co dają, czy warto?

Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?

Nieraz już porównywaliśmy nowoczesne samochody do promów kosmicznych. We współczesnych, naszpikowanych elektroniką autach, sterować możemy już praktycznie wszystkim, od jednostki napędowej, po światła. Sterować możemy nawet dźwiękiem wydobywającym się z rury wydechowej. Jak? Za pomocą tzw. aktywnego wydechu.

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze