Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "5"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy PAYEN do Volvo 240 Kombi (P245) 2.0 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1976.08 - 1982.01)

Układ Wydechowy WALKER Volvo 240 Kombi (P245) 2.0 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1976.08 - 1982.01) WALKER
Układ Wydechowy HART Volvo 240 Kombi (P245) 2.0 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1976.08 - 1982.01) HART
Układ Wydechowy KRAFT AUTOMOTIVE Volvo 240 Kombi (P245) 2.0 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1976.08 - 1982.01) KRAFT AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy POLMOSTRÓW Volvo 240 Kombi (P245) 2.0 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1976.08 - 1982.01) POLMOSTRÓW
Układ Wydechowy AJUSA Volvo 240 Kombi (P245) 2.0 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1976.08 - 1982.01) AJUSA
Układ Wydechowy ASMET Volvo 240 Kombi (P245) 2.0 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1976.08 - 1982.01) ASMET
Układ Wydechowy ASSO Volvo 240 Kombi (P245) 2.0 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1976.08 - 1982.01) ASSO
Układ Wydechowy CORTECO Volvo 240 Kombi (P245) 2.0 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1976.08 - 1982.01) CORTECO
Układ Wydechowy ELRING Volvo 240 Kombi (P245) 2.0 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1976.08 - 1982.01) ELRING
Układ Wydechowy ELWIS ROYAL Volvo 240 Kombi (P245) 2.0 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1976.08 - 1982.01) ELWIS ROYAL
Układ Wydechowy EUROREPAR Volvo 240 Kombi (P245) 2.0 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1976.08 - 1982.01) EUROREPAR
Układ Wydechowy FA1 Volvo 240 Kombi (P245) 2.0 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1976.08 - 1982.01) FA1
Układ Wydechowy GLASER Volvo 240 Kombi (P245) 2.0 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1976.08 - 1982.01) GLASER
Układ Wydechowy GOETZE Volvo 240 Kombi (P245) 2.0 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1976.08 - 1982.01) GOETZE
Układ Wydechowy HC-CARGO Volvo 240 Kombi (P245) 2.0 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1976.08 - 1982.01) HC-CARGO
Układ Wydechowy IMASAF Volvo 240 Kombi (P245) 2.0 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1976.08 - 1982.01) IMASAF
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Volvo 240 Kombi (P245) 2.0 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1976.08 - 1982.01) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Volvo 240 Kombi (P245) 2.0 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1976.08 - 1982.01) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy PAYEN Volvo 240 Kombi (P245) 2.0 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1976.08 - 1982.01) PAYEN
Układ Wydechowy REINZ Volvo 240 Kombi (P245) 2.0 Kombi 90KM, 66kW, benzyna (1976.08 - 1982.01) REINZ
Producent:PAYEN

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
PAYEN
0 (0 ocen)
Kod produktu:
JE248
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
PAYEN
Kod:
JE248
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Kolektor wydechowy
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Aktywne wydechy końcowe, sterowane klapy. Po co się je montuje, co dają, czy warto?

Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?

Nieraz już porównywaliśmy nowoczesne samochody do promów kosmicznych. We współczesnych, naszpikowanych elektroniką autach, sterować możemy już praktycznie wszystkim, od jednostki napędowej, po światła. Sterować możemy nawet dźwiękiem wydobywającym się z rury wydechowej. Jak? Za pomocą tzw. aktywnego wydechu.

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze