Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS do Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie)

Układ Wydechowy DENSO Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) DENSO
Układ Wydechowy NISSENS Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) NISSENS
Układ Wydechowy AJUSA Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy AKS DASIS Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) AKS DASIS
Układ Wydechowy AVA COOLING SYSTEMS Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Układ Wydechowy BEHR HELLA SERVICE Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BEHR HELLA SERVICE
Układ Wydechowy BORGWARNER Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BORGWARNER
Układ Wydechowy DRI Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) DRI
Układ Wydechowy ELRING Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy EPS Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy FA1 Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy FACET Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy FAE Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) FAE
Układ Wydechowy GATES Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) GATES
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy KW Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) KW
Układ Wydechowy LUCAS Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) LUCAS
Układ Wydechowy MAHLE ORIGINAL Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Układ Wydechowy METZGER Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) METZGER
Układ Wydechowy NRF Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) NRF
Układ Wydechowy NTY Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) NTY
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy PIERBURG Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) PIERBURG
Układ Wydechowy QUINTON HAZELL Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Wydechowy SCHLÜTTER TURBOLADER Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) SCHLÜTTER TURBOLADER
Układ Wydechowy SKV GERMANY Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) SKV GERMANY
Układ Wydechowy THERMOTEC Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) THERMOTEC
Układ Wydechowy TMI Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) TMI
Układ Wydechowy TRISCAN Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) TRISCAN
Układ Wydechowy VAICO Volvo XC60 II (246) T5 AWD SUV 249KM, 183kW, benzyna (2017.10 - obecnie) VAICO
Producent:HERTH+BUSS ELPARTS

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70671972
dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
70671972
Jednostka:
szt
Napięcie znamionowe:  12
Tryb pracy:  Elektryczno-pneumatyczny
Ilość biegunów:  2
Długość [mm]:  90,5
Szerokość [mm]:  67,2
Do 100 dni na zwrot
197,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
Wysyłka od ręki

Towar jest dostępny do „wysyłki od ręki” kurierem lub paczkomatem

HERTH+BUSS ELPARTS
0 (0 ocen)
Kod produktu:
70685602
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
HERTH+BUSS ELPARTS
Kod:
70685602
Jednostka:
szt
Sonda lambda:  Ogrzewana
Sonda lambda:  Gwint uprzednio nasmarowany
Liczba przewodów:  4
Długość kabli:  482
Wymiar gwintu:  M18x1,5
Do 100 dni na zwrot
383,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Przepalony tłumik samochodowy. Objawy i skutki usterki

Jak radzić sobie z przepalonym tłumikiem samochodowym? Jak wyglądają objawy i skutki podobnej usterki?

Przepalony tłumik samochody to zjawisko częste w starych, zaniedbanych samochodach, ale nie tylko. Czasem, a może wręcz coraz częściej, do przepalenia tłumika dochodzi w autach relatywnie nowych. Z jakich powodów? Jak radzić sobie z podobną usterką?

czytaj więcej >
Samochód dymi na czarno. Co to oznacza? Co zrobić, gdy z wydechu leci czarny dym?

Czarny dym z rury wydechowej. Jaka jest tego przyczyna? Jak postępować w sytuacji, gdy z wydechu leci czarny dym?

Ze wszystkich barw dymu mogącego wydobywać się z rury wydechowej samochodu, największe wrażenie robi dym czarny. Dlaczego? Być może przez to, że czerń tego dymu potrafi być naprawdę imponująca i sprawiać bardzo groźne wrażenie. Czy jest się jednak czego bać?

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze