Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy KAWE do Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie)

Układ Wydechowy EPS Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) EPS
Układ Wydechowy NISSENS Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) NISSENS
Układ Wydechowy AJUSA Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) AJUSA
Układ Wydechowy AVA COOLING SYSTEMS Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) AVA COOLING SYSTEMS
Układ Wydechowy BORGWARNER Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BORGWARNER
Układ Wydechowy BUGIAD Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) BUGIAD
Układ Wydechowy DELPHI Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) DELPHI
Układ Wydechowy DRI Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) DRI
Układ Wydechowy ELRING Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ELRING
Układ Wydechowy ERA Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ERA
Układ Wydechowy FA1 Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) FA1
Układ Wydechowy FACET Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) FACET
Układ Wydechowy GATES Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) GATES
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy HOFFER Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) HOFFER
Układ Wydechowy KAWE Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) KAWE
Układ Wydechowy KW Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) KW
Układ Wydechowy MAHLE ORIGINAL Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MAHLE ORIGINAL
Układ Wydechowy MEAT & DORIA Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MEAT & DORIA
Układ Wydechowy METALCAUCHO Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) METALCAUCHO
Układ Wydechowy METZGER Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) METZGER
Układ Wydechowy MOBILETRON Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MOBILETRON
Układ Wydechowy MOTAIR TURBO Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) MOTAIR TURBO
Układ Wydechowy NRF Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) NRF
Układ Wydechowy NTY Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) NTY
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy PIERBURG Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) PIERBURG
Układ Wydechowy SKV GERMANY Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) SKV GERMANY
Układ Wydechowy THERMOTEC Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) THERMOTEC
Układ Wydechowy TMI Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) TMI
Układ Wydechowy TRISCAN Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) TRISCAN
Układ Wydechowy VAICO Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) VAICO
Układ Wydechowy VAN WEZEL Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) VAN WEZEL
Układ Wydechowy VEMO Volvo XC90 II (256) T5 Drive-E Polestar AWD SUV 239KM, 176kW, benzyna (2017.10 - obecnie) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:KAWE

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
KAWE
0 (0)
Kod produktu:
8823 27003
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
KAWE
Kod:
8823 27003
Ilość biegunów:  3
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Jedną z podstawowych funkcji układu wydechowego jest zminimalizowanie hałasu wytwarzanego przez silnik, ale nawet całkowicie sprawny wydech potrafi być źródłem niepotrzebnych dźwięków. Co jest ich przyczyną? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze