Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy IMASAF do Vw DERBY (86) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1977.02 - 1981.09)

Układ Wydechowy FEBI BILSTEIN Vw DERBY (86) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) FEBI BILSTEIN
Układ Wydechowy VAICO Vw DERBY (86) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) VAICO
Układ Wydechowy ORIGINAL IMPERIUM Vw DERBY (86) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) ORIGINAL IMPERIUM
Układ Wydechowy POLMOSTRÓW Vw DERBY (86) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) POLMOSTRÓW
Układ Wydechowy AJUSA Vw DERBY (86) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) AJUSA
Układ Wydechowy AKRON-MALÒ Vw DERBY (86) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) AKRON-MALÒ
Układ Wydechowy ASSO Vw DERBY (86) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) ASSO
Układ Wydechowy DYS Vw DERBY (86) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) DYS
Układ Wydechowy GLASER Vw DERBY (86) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) GLASER
Układ Wydechowy GSP Vw DERBY (86) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) GSP
Układ Wydechowy HART Vw DERBY (86) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) HART
Układ Wydechowy IMASAF Vw DERBY (86) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) IMASAF
Układ Wydechowy JP GROUP Vw DERBY (86) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) JP GROUP
Układ Wydechowy REINZ Vw DERBY (86) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) REINZ
Układ Wydechowy SWAG Vw DERBY (86) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) SWAG
Układ Wydechowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Vw DERBY (86) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Wydechowy VIKA Vw DERBY (86) 1.3 sedan 58KM, 43kW, benzyna (1977.02 - 1981.09) VIKA
Producent:IMASAF

12 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
IMASAF
5.0 (1)
Kod produktu:
72.25.07
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
72.25.07
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Długość [mm]:  1350
Ciężar [kg]:  6,18
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
0 (0)
Kod produktu:
09.44.20
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
09.44.20
Ilość otworów 1:  2
Ilość otworów 2:  4
Średnica 1 [mm]:  39
Średnica 2 [mm]:  9
Ciężar [kg]:  0,02
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
0 (0)
Kod produktu:
09.10.32
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
09.10.32
Ilość otworów:  2
Wysokość [mm]:  60
Szerokość [mm]:  57
Ciężar [kg]:  0,03
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
0 (0)
Kod produktu:
09.10.84
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
09.10.84
Ilość otworów:  1
Średnica [mm]:  5
Kształt:  Okrągły
Średnica zewnętrzna [mm]:  17
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
0 (0)
Kod produktu:
13.10.01
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
13.10.01
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Ciężar [kg]:  1,10
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
0 (0)
Kod produktu:
13.10.05
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
13.10.05
Lokalizacja w aucie:  W środku
Ciężar [kg]:  0,70
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
0 (0)
Kod produktu:
587000045
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
587000045
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
5.0 (1)
Kod produktu:
13.11.06
niedostępny
5.0 (1)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
13.11.06
Lokalizacja w aucie:  W środku
Długość [mm]:  1300
Ciężar [kg]:  2,60
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
0 (0)
Kod produktu:
13.12.01
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
13.12.01
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Ciężar [kg]:  2,30
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
0 (0)
Kod produktu:
09.10.11
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
09.10.11
Średnica wewnętrzna [mm]:  30
Średnica zewnętrzna [mm]:  58
Ciężar [kg]:  0,0268
Grubość [mm]:  14
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
0 (0)
Kod produktu:
01.10.43
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
01.10.43
Ciężar [kg]:  0,155
Średnica 1 [mm]:  43
Średnica 2 [mm]:  10
Do 100 dni na zwrot
IMASAF
0 (0)
Kod produktu:
02.70.59
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
IMASAF
Kod:
02.70.59
Ciężar [kg]:  0,38
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Czym jest cement do tłumika wydechu? Jak prawidłowo stosować pastę uszczelniającą?

Czym jest cement do tłumika wydechu? Co różni prawidłowe zastosowanie pasty uszczelniającej wydech od zwykłego druciarstwa?

Dla jednych to sposób na radzenie sobie z nagłymi awariami, dla innych zwykłe druciarstwo – cement do tłumika wydechu ma tyluż zwolenników, co przeciwników, a każda grupa ma swoje argumenty. Co to za argumenty? Czy stosowanie pasty uszczelniającej do wydechu ma sens?

czytaj więcej >
Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Głośny wydech – gdzie szukać przyczyny?

Jedną z podstawowych funkcji układu wydechowego jest zminimalizowanie hałasu wytwarzanego przez silnik, ale nawet całkowicie sprawny wydech potrafi być źródłem niepotrzebnych dźwięków. Co jest ich przyczyną? Sprawdźmy.

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze