Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Wydechowy AJUSA do Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09)

Układ Wydechowy WALKER Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) WALKER
Układ Wydechowy HART Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) HART
Układ Wydechowy BOSAL Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) BOSAL
Układ Wydechowy AJUSA Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) AJUSA
Układ Wydechowy BOSCH Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) BOSCH
Układ Wydechowy DELPHI Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) DELPHI
Układ Wydechowy EUROREPAR Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) EUROREPAR
Układ Wydechowy FEBEST Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) FEBEST
Układ Wydechowy HELLA Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) HELLA
Układ Wydechowy HERTH+BUSS ELPARTS Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Wydechowy IPARTS Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) IPARTS
Układ Wydechowy KAWE Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) KAWE
Układ Wydechowy KLOKKERHOLM Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) KLOKKERHOLM
Układ Wydechowy MARIX Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) MARIX
Układ Wydechowy MAXGEAR Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) MAXGEAR
Układ Wydechowy PAYEN Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) PAYEN
Układ Wydechowy TRISCAN Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) TRISCAN
Układ Wydechowy VEMO Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) VEMO
Układ Wydechowy VIKA Vw POLO III CLASSIC (6V2) 1.6 sedan 88KM, 65kW, benzyna (1996.05 - 2001.09) VIKA
Producent:AJUSA

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
AJUSA
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
00857100
dostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
AJUSA
Kod:
00857100
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Strona wylotowa
Grubość [mm]:  0,9
Szerokość [mm]:  100
Długość [mm]:  158
Masa [g]:  47,561
Do 100 dni na zwrot
59,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Wydechowy

Aktywne wydechy końcowe, sterowane klapy. Po co się je montuje, co dają, czy warto?

Aktywny układ wydechowy mechaniczny i elektroniczny, czyli gruszki vs przepustnice. Co nam daje i czy warto w to inwestować?

Nieraz już porównywaliśmy nowoczesne samochody do promów kosmicznych. We współczesnych, naszpikowanych elektroniką autach, sterować możemy już praktycznie wszystkim, od jednostki napędowej, po światła. Sterować możemy nawet dźwiękiem wydobywającym się z rury wydechowej. Jak? Za pomocą tzw. aktywnego wydechu.

czytaj więcej >
Strumienica samochodowa. Co to jest, co daje i czy warto ją zamontować?

Strumienica samochodowa. Czym jest, jakie daje korzyści i kiedy warto ją zamontować?

Marzy Wam się więcej mocy pod maską? A komu się nie marzy? Niektórzy kierowcy eksperymentujący z tuningiem mechanicznym zdecydowali się na strumienice właśnie w celu zwiększenia liczby koni mechanicznych. Czy słusznie? Jakie efekty można w ten sposób osiągnąć?

czytaj więcej >
Końcówka wydechu - rodzaje, jak wybrać i prawidłowo zamontować

Końcówki wydechu, czyli prosty sposób na tuning układu wydechowego Waszego samochodu

W dobrych czasach motoryzacji, kiedy rządziły silniki o dużej pojemności i nikt nie przejmował się normami hałasu, coś takiego, jak końcówki wydechu, było absolutnie zbędne. Dziś jednak żyjemy i poruszamy się w zupełnie innej rzeczywistości. Inne są samochody, inne jednostki napędowe i tylko chęć cieszenia uszu niskim, mocnym dźwiękiem pracującego silnika pozostała ta sama. Co zmieniają końcówki wydechu? Jakie ich rodzaje można spotkać obecnie na naszym rynku?

czytaj więcej >
Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnego układu wydechowego?

Wymiana kryzy wydechu. Czy skorodowana kryza może być powodem głośnej pracy układu wydechowego?

Układ wydechowy jest w swojej „zewnętrznej” części (rura wydechowa plus tłumiki) najszybciej korodującym podzespołem w każdym samochodzie osobowym. A najbardziej wrażliwym na korozję elementem wydechu jest kryza tłumika. Dlaczego?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze