Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy BRISK do Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03)

Układ Zapłonowy CHAMPION Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) CHAMPION
Układ Zapłonowy BREMI Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) BREMI
Układ Zapłonowy DENSO Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) DENSO
Układ Zapłonowy BOSCH Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) BOSCH
Układ Zapłonowy FACET Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) FACET
Układ Zapłonowy VEMO Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) VEMO
Układ Zapłonowy EPS Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) EPS
Układ Zapłonowy FAE Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) FAE
Układ Zapłonowy NGK Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) NGK
Układ Zapłonowy TOPRAN Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) TOPRAN
Układ Zapłonowy BERU Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) BERU
Układ Zapłonowy BOUGICORD Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) BOUGICORD
Układ Zapłonowy BRISK Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) BRISK
Układ Zapłonowy ERA Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) ERA
Układ Zapłonowy EUROREPAR Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) EUROREPAR
Układ Zapłonowy EYQUEM Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) EYQUEM
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy HART Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) HART
Układ Zapłonowy HOFFER Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) HOFFER
Układ Zapłonowy JANMOR Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) JANMOR
Układ Zapłonowy KW Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) LUCAS
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy MAXGEAR Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) MAXGEAR
Układ Zapłonowy MEAT & DORIA Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) MEAT & DORIA
Układ Zapłonowy METZGER Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) METZGER
Układ Zapłonowy MEYLE Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) MEYLE
Układ Zapłonowy MOBILETRON Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) MOBILETRON
Układ Zapłonowy NPS Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) NPS
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SEIM Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) SEIM
Układ Zapłonowy SIDAT Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) SIDAT
Układ Zapłonowy SWAG Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) SWAG
Układ Zapłonowy TESLA Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) TESLA
Układ Zapłonowy TRISCAN Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) TRISCAN
Układ Zapłonowy VALEO Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) VALEO
Układ Zapłonowy WALKER PRODUCTS Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) WALKER PRODUCTS
Producent:BRISK

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BRISK
4.5 (4)
Kod produktu:
1322
dostępny
4.5 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BRISK
Kod:
1322
Jednostka:
szt
Rodzaj paliwa:  Benzyna
Wymienić po km:  30000
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa niklowo-miedziana
Moment dokrecenia [Nm]:  25
Rozmiar klucza:  21 mm
Odstęp elektrod:  0,7
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Długość gwintu 1 [mm]:  19
Ilość biegunów:  1
Do 100 dni na zwrot
14,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BRISK
4.5 (4)
Kod produktu:
0036
dostępny
4.5 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BRISK
Kod:
0036
Jednostka:
szt
Rodzaj paliwa:  Benzyna
Wymienić po km:  45000
Moment dokrecenia [Nm]:  25
Rozmiar klucza:  21 mm
Odstęp elektrod:  0,75
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Długość gwintu 1 [mm]:  19
Ilość biegunów:  1
Do 100 dni na zwrot
16,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BRISK
4.5 (4)
Kod produktu:
1347
dostępny
4.5 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BRISK
Kod:
1347
Jednostka:
szt
Rodzaj paliwa:  Benzyna
Wymienić po km:  60000
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa niklowo-miedziana
Moment dokrecenia [Nm]:  25
Rozmiar klucza:  21 mm
Odstęp elektrod:  0,8
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Długość gwintu 1 [mm]:  19
Ilość biegunów:  3
Do 100 dni na zwrot
23,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BRISK
4.5 (4)
Kod produktu:
1333
dostępny
4.5 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BRISK
Kod:
1333
Jednostka:
szt
Rodzaj paliwa:  Benzyna / gaz samochodowy (LPG)
Rodzaj paliwa:  CNG
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa srebrna
Moment dokrecenia [Nm]:  25
Rozmiar klucza:  21 mm
Odstęp elektrod:  0,7
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Długość gwintu 1 [mm]:  19
Ilość biegunów:  1
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BRISK
4.5 (4)
Kod produktu:
1406
dostępny
4.5 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BRISK
Kod:
1406
Jednostka:
szt
Rodzaj paliwa:  Benzyna
Wymienić po km:  90000
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa platynowa
Moment dokrecenia [Nm]:  25
Rozmiar klucza:  21 mm
Odstęp elektrod:  0,8
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Długość gwintu 1 [mm]:  19
Ilość biegunów:  1
Do 100 dni na zwrot
40,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
BRISK
4.5 (4)
Kod produktu:
3029
dostępny
4.5 (4)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BRISK
Kod:
3029
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  TUNING !!!
Rodzaj paliwa:  Benzyna
Wymienić po km:  30000
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa srebrna
Moment dokrecenia [Nm]:  25
Rozmiar klucza:  21 mm
Wymiar gwintu:  M14x1,25
Długość gwintu 1 [mm]:  19
Do 100 dni na zwrot
58,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze