Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy CHAMPION do Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03)

Układ Zapłonowy CHAMPION Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) CHAMPION
Układ Zapłonowy BREMI Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) BREMI
Układ Zapłonowy DENSO Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) DENSO
Układ Zapłonowy BOSCH Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) BOSCH
Układ Zapłonowy FACET Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) FACET
Układ Zapłonowy VEMO Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) VEMO
Układ Zapłonowy EPS Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) EPS
Układ Zapłonowy FAE Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) FAE
Układ Zapłonowy NGK Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) NGK
Układ Zapłonowy TOPRAN Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) TOPRAN
Układ Zapłonowy BERU Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) BERU
Układ Zapłonowy BOUGICORD Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) BOUGICORD
Układ Zapłonowy BRISK Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) BRISK
Układ Zapłonowy ERA Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) ERA
Układ Zapłonowy EUROREPAR Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) EUROREPAR
Układ Zapłonowy EYQUEM Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) EYQUEM
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy HART Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) HART
Układ Zapłonowy HOFFER Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) HOFFER
Układ Zapłonowy JANMOR Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) JANMOR
Układ Zapłonowy KW Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) LUCAS
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy MAXGEAR Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) MAXGEAR
Układ Zapłonowy MEAT & DORIA Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) MEAT & DORIA
Układ Zapłonowy METZGER Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) METZGER
Układ Zapłonowy MEYLE Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) MEYLE
Układ Zapłonowy MOBILETRON Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) MOBILETRON
Układ Zapłonowy NPS Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) NPS
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SEIM Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) SEIM
Układ Zapłonowy SIDAT Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) SIDAT
Układ Zapłonowy SWAG Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) SWAG
Układ Zapłonowy TESLA Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) TESLA
Układ Zapłonowy TRISCAN Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) TRISCAN
Układ Zapłonowy VALEO Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) VALEO
Układ Zapłonowy WALKER PRODUCTS Bmw 3 Touring (E30) 325 i Kombi 170KM, 125kW, benzyna (1987.07 - 1993.03) WALKER PRODUCTS
Producent:CHAMPION

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
3.9 (8)
Kod produktu:
OE001/T10
dostępny
3.9 (8)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
OE001/T10
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  0,9
Technika połączeń:  M4/SAE
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Rozmiar klucza:  21 mm
Jakosć/Klasa:  Nickel GE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z płaskim gniazdem uszczelki
Świeca zapłonowa:  Miedziana elektroda środkowa
Długość gwintu [mm]:  19
Techniczny numer informacyjny:  N9YC
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  25
Moment dokręcenia do [Nm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  8,65
Szerokość opakowania [cm]:  2,45
Wysokość opakowania [cm]:  2,45
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
3.9 (8)
Kod produktu:
CET8
dostępny
3.9 (8)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CET8
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  0,9
Technika połączeń:  M4/SAE
Rozmiar klucza:  21 mm
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z płaskim gniazdem uszczelki
Długość gwintu [mm]:  19
Techniczny numer informacyjny:  CET8
Moment dokręcenia do [Nm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  8,85
Szerokość opakowania [cm]:  2,6
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Jakosć/Klasa:  Ti Poly-V
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  25
Wysokość opakowania [cm]:  2,35
Opornożć od [kOhm]:  3
Opór do [kOhm]:  10
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
20,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
3.9 (8)
Kod produktu:
CCH9804
dostępny
3.9 (8)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CCH9804
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  0,8
Technika połączeń:  SAE
Rozmiar klucza:  21 mm
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z płaskim gniazdem uszczelki
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa irydowa
Długość gwintu [mm]:  19
Techniczny numer informacyjny:  RN8WYPB3
Moment dokręcenia do [Nm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  10
Szerokość opakowania [cm]:  2,5
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Jakosć/Klasa:  Pt GE
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  25
Wysokość opakowania [cm]:  2,5
Opornożć od [kOhm]:  3
Opór do [kOhm]:  10
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
85,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
CHAMPION
3.9 (8)
Kod produktu:
OE001/R04
niedostępny
3.9 (8)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
OE001/R04
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  0,9
Technika połączeń:  M4/SAE
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Rozmiar klucza:  21 mm
Jakosć/Klasa:  Nickel GE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z płaskim gniazdem uszczelki
Świeca zapłonowa:  Miedziana elektroda środkowa
Długość gwintu [mm]:  19
Techniczny numer informacyjny:  N9YC
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  25
Moment dokręcenia do [Nm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  11,1
Szerokość opakowania [cm]:  4,65
Wysokość opakowania [cm]:  1,25
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
11,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CHAMPION
3.9 (8)
Kod produktu:
CET8SB
niedostępny
3.9 (8)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
CET8SB
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  0,9
Technika połączeń:  M4/SAE
Rozmiar klucza:  21 mm
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z płaskim gniazdem uszczelki
Długość gwintu [mm]:  19
Techniczny numer informacyjny:  CET8
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Jakosć/Klasa:  Ti Poly-V
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  25
Moment dokręcenia do [Nm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  20
Szerokość opakowania [cm]:  10
Wysokość opakowania [cm]:  3,2
Opornożć od [kOhm]:  3
Opór do [kOhm]:  10
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot
110,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
CHAMPION
3.9 (8)
Kod produktu:
OE195/R04
niedostępny
3.9 (8)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
OE195/R04
Odstęp elektrod:  0,8
Technika połączeń:  M4/SAE
Wymiar gwintu:  M14x1.25
Rozmiar klucza:  21 mm
Jakosć/Klasa:  Pt GE
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z płaskim gniazdem uszczelki
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa irydowa
Długość gwintu [mm]:  19
Techniczny numer informacyjny:  RN8WYPB3
Położenie elektrod [mm]:  3
Moment dokręcenia od [Nm]:  25
Moment dokręcenia do [Nm]:  30
Długożć opakowania [cm]:  14,6
Szerokość opakowania [cm]:  2,53
Wysokość opakowania [cm]:  2,64
Opornożć od [kOhm]:  3
Opór do [kOhm]:  10
Wysięg [mm]:  1,5
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze