Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy VEMO do Bmw 6 Gran Turismo (G32) 630 d Mild-Hybrid xDrive liftback 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Bmw 6 Gran Turismo (G32) 630 d Mild-Hybrid xDrive liftback 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy BREMI Bmw 6 Gran Turismo (G32) 630 d Mild-Hybrid xDrive liftback 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BREMI
Układ Zapłonowy HELLA Bmw 6 Gran Turismo (G32) 630 d Mild-Hybrid xDrive liftback 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) HELLA
Układ Zapłonowy AUTLOG Bmw 6 Gran Turismo (G32) 630 d Mild-Hybrid xDrive liftback 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) AUTLOG
Układ Zapłonowy BOSCH Bmw 6 Gran Turismo (G32) 630 d Mild-Hybrid xDrive liftback 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) BOSCH
Układ Zapłonowy CALORSTAT BY VERNET Bmw 6 Gran Turismo (G32) 630 d Mild-Hybrid xDrive liftback 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Zapłonowy DELPHI Bmw 6 Gran Turismo (G32) 630 d Mild-Hybrid xDrive liftback 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) DELPHI
Układ Zapłonowy EPS Bmw 6 Gran Turismo (G32) 630 d Mild-Hybrid xDrive liftback 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) EPS
Układ Zapłonowy ERA Bmw 6 Gran Turismo (G32) 630 d Mild-Hybrid xDrive liftback 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) ERA
Układ Zapłonowy FACET Bmw 6 Gran Turismo (G32) 630 d Mild-Hybrid xDrive liftback 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) FACET
Układ Zapłonowy KAWE Bmw 6 Gran Turismo (G32) 630 d Mild-Hybrid xDrive liftback 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) KAWE
Układ Zapłonowy KW Bmw 6 Gran Turismo (G32) 630 d Mild-Hybrid xDrive liftback 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) KW
Układ Zapłonowy METZGER Bmw 6 Gran Turismo (G32) 630 d Mild-Hybrid xDrive liftback 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) METZGER
Układ Zapłonowy MOTORAD Bmw 6 Gran Turismo (G32) 630 d Mild-Hybrid xDrive liftback 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) MOTORAD
Układ Zapłonowy SWAG Bmw 6 Gran Turismo (G32) 630 d Mild-Hybrid xDrive liftback 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) SWAG
Układ Zapłonowy TOPRAN Bmw 6 Gran Turismo (G32) 630 d Mild-Hybrid xDrive liftback 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TOPRAN
Układ Zapłonowy TRISCAN Bmw 6 Gran Turismo (G32) 630 d Mild-Hybrid xDrive liftback 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) TRISCAN
Układ Zapłonowy VALEO Bmw 6 Gran Turismo (G32) 630 d Mild-Hybrid xDrive liftback 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) VALEO
Układ Zapłonowy VEMO Bmw 6 Gran Turismo (G32) 630 d Mild-Hybrid xDrive liftback 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) VEMO
Układ Zapłonowy WALKER PRODUCTS Bmw 6 Gran Turismo (G32) 630 d Mild-Hybrid xDrive liftback 286KM, 210kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.07 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:VEMO

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
VEMO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V20-72-0544
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V20-72-0544
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  2
Ciężar [kg]:  0,01
Szerokość opakowania [cm]:  5,8
Wysokość opakowania [cm]:  3,3
Głębokość opakowania [cm]:  3
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 159,00 zł
77,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
VEMO
5.0 (1 ocen)
Kod produktu:
V20-72-0174
niedostępny
5.0 (1 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
VEMO
Kod:
V20-72-0174
Jednostka:
szt
Ilość biegunów:  3
Kształt obudowy wtyczki:  Owalny
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 351,00 zł
179,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >
Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023?

Ile kosztuje wymiana świec zapłonowych i żarowych u mechanika w 2023 roku? Jakie są ceny tych usług w warsztatach samochodowych?

Świece zapłonowe oraz świece żarowe należą do grupy podstawowych samochodowych części eksploatacyjnych, które zużywają się w sposób naturalny na skutek zwykłego korzystania z auta. Na szczęście jednak oba typy świec w normalnych warunkach odznaczają się całkiem sporą żywotnością i nie musimy wymieniać ich zbyt często. A ile przyszłoby nam za taką wymianę zapłacić obecnie u mechanika? Jakie są ceny tego typu usług w warsztatach samochodowych w Polsce?

czytaj więcej >
Szarpanie na LPG. Dlaczego samochód szarpie na gazie?

Szarpanie silnika na LPG. Dlaczego samochód szarpie podczas jazdy na gazie? Co najczęściej jest przyczyną tego typu problemów?

Jednym ze zjawisk kojarzonych często z jazdą na LPG jest szarpanie silnika. Niektórzy kierowcy traktują to jako zwykłą niedogodność – cenę, jaką muszą płacić w zamian za używanie taniego paliwa. Czy słusznie? Co może być faktyczną przyczyną szarpania silnika na gazie?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze