Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy SWAG do Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10)

Układ Zapłonowy BOSCH Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BOSCH
Układ Zapłonowy CHAMPION Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) CHAMPION
Układ Zapłonowy BRISK Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BRISK
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy VEMO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) VEMO
Układ Zapłonowy EPS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) EPS
Układ Zapłonowy DENSO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) DENSO
Układ Zapłonowy FACET Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) FACET
Układ Zapłonowy MAGNETI MARELLI Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MAGNETI MARELLI
Układ Zapłonowy VALEO Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) VALEO
Układ Zapłonowy BERU Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BERU
Układ Zapłonowy BOUGICORD Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) BOUGICORD
Układ Zapłonowy ERA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) ERA
Układ Zapłonowy EUROREPAR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) EUROREPAR
Układ Zapłonowy EYQUEM Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) EYQUEM
Układ Zapłonowy HART Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) HART
Układ Zapłonowy HERTH+BUSS ELPARTS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) HERTH+BUSS ELPARTS
Układ Zapłonowy HOFFER Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) HOFFER
Układ Zapłonowy IPARTS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) IPARTS
Układ Zapłonowy KW Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) LUCAS
Układ Zapłonowy MASTER-SPORT Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MASTER-SPORT
Układ Zapłonowy MAXGEAR Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MAXGEAR
Układ Zapłonowy MEAT & DORIA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MEAT & DORIA
Układ Zapłonowy MOBILETRON Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) MOBILETRON
Układ Zapłonowy NGK Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) NGK
Układ Zapłonowy NPS Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) NPS
Układ Zapłonowy OEM Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) OEM
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SASIC Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SASIC
Układ Zapłonowy SIDAT Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SIDAT
Układ Zapłonowy SKV GERMANY Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SKV GERMANY
Układ Zapłonowy SWAG Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) SWAG
Układ Zapłonowy TESLA Peugeot 309 II (3C, 3A) 1.1 liftback 54KM, 40kW, benzyna (1989.09 - 1993.10) TESLA
Producent:SWAG

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SWAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
50 92 6492
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SWAG
Kod:
50 92 6492
Jednostka:
szt
Ilość połączeń:  5
Ciężar [kg]:  0,101
Dla numeru OE:  6 159 437
Do 100 dni na zwrot
166,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >
Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze