Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "2"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Układ Zapłonowy CHAMPION do Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie)

Układ Zapłonowy NGK Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) NGK
Układ Zapłonowy BOSCH Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) BOSCH
Układ Zapłonowy DELPHI Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) DELPHI
Układ Zapłonowy BREMI Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) BREMI
Układ Zapłonowy CHAMPION Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) CHAMPION
Układ Zapłonowy HELLA Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) HELLA
Układ Zapłonowy MAXGEAR Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MAXGEAR
Układ Zapłonowy DENCKERMANN Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) DENCKERMANN
Układ Zapłonowy KAMOKA Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) KAMOKA
Układ Zapłonowy OEM Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) OEM
Układ Zapłonowy BERU Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) BERU
Układ Zapłonowy EPS Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) EPS
Układ Zapłonowy FACET Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) FACET
Układ Zapłonowy BOUGICORD Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) BOUGICORD
Układ Zapłonowy CALORSTAT BY VERNET Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) CALORSTAT BY VERNET
Układ Zapłonowy ERA Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) ERA
Układ Zapłonowy EYQUEM Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) EYQUEM
Układ Zapłonowy FEBI BILSTEIN Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Układ Zapłonowy HART Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) HART
Układ Zapłonowy KAWE Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) KAWE
Układ Zapłonowy KW Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) KW
Układ Zapłonowy LUCAS Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) LUCAS
Układ Zapłonowy METZGER Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) METZGER
Układ Zapłonowy MEYLE Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MEYLE
Układ Zapłonowy MOTORAD Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) MOTORAD
Układ Zapłonowy NPS Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) NPS
Układ Zapłonowy NTY Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) NTY
Układ Zapłonowy QUINTON HAZELL Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Układ Zapłonowy SASIC Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) SASIC
Układ Zapłonowy SWAG Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) SWAG
Układ Zapłonowy TOPRAN Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) TOPRAN
Układ Zapłonowy TRISCAN Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) TRISCAN
Układ Zapłonowy TRUCKTEC AUTOMOTIVE Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) TRUCKTEC AUTOMOTIVE
Układ Zapłonowy VEMO Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) VEMO
Układ Zapłonowy WALKER PRODUCTS Peugeot 5008 II (MC_, MJ_, MR_, M4_) 1.6 nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 150KM, 110kW, benzyna (2018.07 - obecnie) WALKER PRODUCTS
Producent:CHAMPION

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
CHAMPION
3.9 (8 ocen)
Kod produktu:
OE205
dostępny
3.9 (8 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
CHAMPION
Kod:
OE205
Jednostka:
szt
Odstęp elektrod:  0,7
Technika połączeń:  SAE
Rozmiar klucza:  14 mm Bi-Hex
Rodzaj połączenia:  Pudełko
Świeca zapłonowa:  1 elektroda masowa
Świeca zapłonowa:  Z płaskim gniazdem uszczelki
Świeca zapłonowa:  Elektroda środkowa platynowa
Długość gwintu [mm]:  26,5
Techniczny numer informacyjny:  RERX4PMPB
Moment dokręcenia do [Nm]:  25
Długożć opakowania [cm]:  8,85
Szerokość opakowania [cm]:  2,6
Wymiar gwintu:  M12x1.25
Jakosć/Klasa:  Pt GE
Położenie elektrod [mm]:  4,7
Moment dokręcenia od [Nm]:  20
Wysokość opakowania [cm]:  2,35
Opornożć od [kOhm]:  3
Opór do [kOhm]:  7,5
Wysięg [mm]:  2,2
Do 100 dni na zwrot
34,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Układ Zapłonowy

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Jak działa układ zapłonowy, czyli świece, przewody, cewki i pozostałe części

Układ zapłonowy odpowiada za rozpoczęcie procesu spalania mieszanki paliwowo-powietrznej w cylindrach silnika, w kolejności odpowiadającej danemu położeniu tłoka w poszczególnym cylindrze. Jest to system najczęściej elektroniczny, stosowany w silnikach z zapłonem iskrowym. W tym artykule przyjrzymy się budowie i działaniu układu zapłonowego, a także powiemy, jakie produkty należy wybierać.

czytaj więcej >
Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie są objawy, jak naprawić?

Uszkodzony przekaźnik świec żarowych. Jakie daje objawy i jak można to naprawić?

Problemy z rozruchem diesla? To może być wina świec żarowych, ale równie dobrze usterka przekaźnika. Bez sprawnego przekaźnika świece żarowe nie będą działały prawidłowo, a kierowca odczuje to jako szereg rozmaitych objawów. Jakich dokładnie? Co należy zrobić z takim uszkodzonym przekaźnikiem?

czytaj więcej >
Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika w 2024? Czy można na niej jakoś zaoszczędzić?

Ile kosztuje wymiana świec żarowych i zapłonowych u mechanika?

Świece żarowe i świece zapłonowe to jedne z tych części samochodowych, o których istnieniu mało kto pamięta do momentu, aż przestaną działać prawidłowo. A wówczas? Wówczas pośpiesznie zamawiamy wizytę w warsztacie, żeby je jak najprędzej wymienić. Ile za taką wymianę u mechanika zapłacimy w 2024 roku?

czytaj więcej >
Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Świece i przewody zapłonowe: skąd się bierze iskra?

Bez iskry nie byłoby mowy o zapłonie mieszanki paliwowej wewnątrz silnika benzynowego, a tym samym nie mógłby się on stać źródłem napędu dla auta. Dla procesu tworzenia iskry kluczowe znaczenie mają przewody zapłonowe i świece. Liczy się jednak nie tylko ich obecność, ale także i stan. Nie zapominajcie o tym!

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze