Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN do Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12)

Zawieszenie i Amortyzacja HELLA Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) HELLA
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja COMLINE Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) COMLINE
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS ELPARTS Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) HERTH+BUSS ELPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja HERTH+BUSS JAKOPARTS Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) HERTH+BUSS JAKOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Bmw 3 (E90) M3 CRT sedan 450KM, 331kW, benzyna (2011.03 - 2011.12) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FEBI BILSTEIN

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (13)
Kod produktu:
36780
dostępny
5.0 (13)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
36780
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  10
Wysokość [mm]:  30
Średnica zewnętrzna [mm]:  49,0
Materiał:  PU (poliuretan)
Materiał:  Metal
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Lokalizacja w aucie:  Góra
Ciężar [kg]:  0,05
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska kulkowego
Do 100 dni na zwrot
28,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (13)
Kod produktu:
109528
dostępny
5.0 (13)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
109528
Jednostka:
KPL
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2:  Bez łożyska kulkowego
Materiał:  PU (poliuretan)
Materiał:  Stal
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Artykuł oraz informacja uzupełniająca:  Z materiałami dodatkowymi
Do 100 dni na zwrot
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze