Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": 5
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH do Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11)

Zawieszenie i Amortyzacja KYB Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BLUE PRINT Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) BLUE PRINT
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja DRIVE + Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) DRIVE +
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS
 Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja MASTER-SPORT Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) MASTER-SPORT
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja OCAP Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) OCAP
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Chrysler 300C (LX, LE) 2.7 sedan 193KM, 142kW, benzyna (2004.09 - 2012.11) TEDGUM
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:EIBACH

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EIBACH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
F11-28-011-03-HA
dostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
F11-28-011-03-HA
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Zawieszenie:  Dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
Ograniczenia producenta:  Eibach
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Średnica drutu [mm]:  15,5
Liczba zwojów:  10,8
Długość [mm]:  339
Do 100 dni na zwrot
439,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
EIBACH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
F11-28-011-03-VA
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
F11-28-011-03-VA
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Zawieszenie:  Dla pojazdów z zawieszeniem sportowym
Ograniczenia producenta:  Eibach
Projekt resora:  Sprężyna zwojowa
Średnica drutu [mm]:  14,2
Liczba zwojów:  7,0
Do 100 dni na zwrot
365,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
EIBACH
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
E10-28-011-03-22
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EIBACH
Kod:
E10-28-011-03-22
Jednostka:
KPL
Rodzaj rejestracji:  Z certyfikatem TUV
Obciążenie osi przedniej do [kg]:  1275
Obciążenie osi tylnej do [kg]:  1275
Wyposażenie pojazdu:  Dla pojazdów bez systemu poziomującego
Do 100 dni na zwrot
2227,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze