Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja FAG do Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02)

Zawieszenie i Amortyzacja SASIC Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SASIC
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja HART Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) HART
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CORTECO Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) CORTECO
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja FAST Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FAST
Zawieszenie i Amortyzacja FEBEST Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) FEBEST
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GATES Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) GATES
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KONI Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) KONI
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja NTY Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) NTY
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TOPRAN Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) TOPRAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Citroën ZX Break (N2) 1.5 D Kombi 57KM, 42kW, olej napędowy (1996.06 - 1998.02) VEMA
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:FAG

6 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
713 0396 20
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 0396 20
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
25,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
814 0007 10
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
814 0007 10
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
80,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
815 0004 30
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
815 0004 30
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
113,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
815 0005 30
dostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
815 0005 30
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
137,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
713 0402 20
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
713 0402 20
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
42,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
FAG
0 (0 ocen)
Kod produktu:
814 0008 10
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FAG
Kod:
814 0008 10
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
127,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze