Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR do Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02)

Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja AD Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02) AD
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja EUROREPAR Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02) EUROREPAR
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02) HART
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja NK Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Fiat CINQUECENTO VAN (170_) 1.1 iE (170AH) Nadwozie pełne / liftback 54KM, 40kW, benzyna (1994.10 - 1998.02) VAICO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:EUROREPAR

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1635551880
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1635551880
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolna obejma
Sposób mocowania amortyzatora:  Górny trzon
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Jednostka ilości:  Sztuka
Wymiar gwintu:  M12 x 125
Masa [g]:  3910
Długość 1 [mm]:  310
Długość 2 [mm]:  475
Otwór o śr[mm]:  28
Min. długość [mm]:  310
Maks. długożć [mm]:  475
Średnica końcówki wału [mm]:  20
Do 100 dni na zwrot
EUROREPAR
0 (0 ocen)
Kod produktu:
1623303280
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
EUROREPAR
Kod:
1623303280
Sposób mocowania amortyzatora:  Dolne oko
Sposób mocowania amortyzatora:  Górne oko
System tłumienia drgań zawieszenia:  Dwururka
Rodzaj amortyzatorów:  Gazowy
Typ amortyzatora:  Rozpórka zawieszenia
Jednostka ilości:  Sztuka
Wymiar gwintu:  sans filetage
Ilość:  1
Długość 1 [mm]:  203
Długość 2 [mm]:  345
Otwór o śr[mm]:  25
Min. długość [mm]:  203
Maks. długożć [mm]:  345
Średnica końcówki wału [mm]:  12
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze