Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM do Fiat DUCATO Platforma / podwozie (250_) 140 Multijet 3,0 D Platforma / podwozie 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07)

Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Fiat DUCATO Platforma / podwozie (250_) 140 Multijet 3,0 D Platforma / podwozie 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Fiat DUCATO Platforma / podwozie (250_) 140 Multijet 3,0 D Platforma / podwozie 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Fiat DUCATO Platforma / podwozie (250_) 140 Multijet 3,0 D Platforma / podwozie 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Fiat DUCATO Platforma / podwozie (250_) 140 Multijet 3,0 D Platforma / podwozie 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Fiat DUCATO Platforma / podwozie (250_) 140 Multijet 3,0 D Platforma / podwozie 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Fiat DUCATO Platforma / podwozie (250_) 140 Multijet 3,0 D Platforma / podwozie 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAMEX Fiat DUCATO Platforma / podwozie (250_) 140 Multijet 3,0 D Platforma / podwozie 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) JAMEX
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Fiat DUCATO Platforma / podwozie (250_) 140 Multijet 3,0 D Platforma / podwozie 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Fiat DUCATO Platforma / podwozie (250_) 140 Multijet 3,0 D Platforma / podwozie 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Fiat DUCATO Platforma / podwozie (250_) 140 Multijet 3,0 D Platforma / podwozie 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Fiat DUCATO Platforma / podwozie (250_) 140 Multijet 3,0 D Platforma / podwozie 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Fiat DUCATO Platforma / podwozie (250_) 140 Multijet 3,0 D Platforma / podwozie 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja RUVILLE Fiat DUCATO Platforma / podwozie (250_) 140 Multijet 3,0 D Platforma / podwozie 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) RUVILLE
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Fiat DUCATO Platforma / podwozie (250_) 140 Multijet 3,0 D Platforma / podwozie 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Fiat DUCATO Platforma / podwozie (250_) 140 Multijet 3,0 D Platforma / podwozie 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Fiat DUCATO Platforma / podwozie (250_) 140 Multijet 3,0 D Platforma / podwozie 140KM, 103kW, olej napędowy (2006.07 - 2014.07) TRISCAN
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:TEDGUM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
TEDGUM
0 (0)
Kod produktu:
TED10629
dostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEDGUM
Kod:
TED10629
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna dół
Lokalizacja w aucie:  Z przodu
Lokalizacja w aucie:  Z tyłu
Lokalizacja w aucie:  Z obu stron
Materiał:  Guma / metal
Rodzaj resorowania:  Dla pojazdów z resorowaniem na pióra podwójne
Do 100 dni na zwrot
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
TEDGUM
0 (0)
Kod produktu:
00219284
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
TEDGUM
Kod:
00219284
Lokalizacja w aucie:  Tylna Oś, po obydwu stronach
Materiał:  PU (poliuretan)
Średnica [mm]:  147
Długość [mm]:  82
Ilość montowana w aucie:  2
Ładowność [kg]:  4000
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze