Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX do Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue Bi-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue Bi-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue Bi-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue Bi-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue Bi-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue Bi-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue Bi-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja IPSA Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue Bi-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) IPSA
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue Bi-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue Bi-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue Bi-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue Bi-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja METZGER Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue Bi-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) METZGER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue Bi-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue Bi-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue Bi-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue Bi-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue Bi-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue Bi-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue Bi-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue Bi-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue Bi-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Ford GALAXY III (CK) 2.0 EcoBlue Bi-Turbo nadwozie wielkoprzestrzenne (MPV) 240KM, 176kW, olej napędowy (2018.07 - obecnie) VAICO
Producent:SUPLEX

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
SUPLEX
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
10475
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SUPLEX
Kod:
10475
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Średnica drutu [mm]:  15,00
Długość [mm]:  350
Średnica zewnętrzna [mm]:  169
Ciężar [kg]:  3,30
Do 100 dni na zwrot
SUPLEX
5.0 (2 ocen)
Kod produktu:
10479
niedostępny
5.0 (2 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
SUPLEX
Kod:
10479
Projekt resora:  Sprężyna śrubowa zwijana z drutu o stałej średnicy
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Średnica drutu [mm]:  18,50
Długość [mm]:  322
Średnica zewnętrzna [mm]:  147
Ciężar [kg]:  5,50
Do 100 dni na zwrot

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze