Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN do Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja IPARTS Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) IPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DIEDERICHS Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) DIEDERICHS
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) HART
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OEM Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) OEM
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SNR Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) SNR
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TOPRAN Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) TOPRAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Ford SCORPIO I (GAE, GGE) 2.0 liftback 109KM, 80kW, benzyna (1988.11 - 1992.10) VEMA
Producent:FEBI BILSTEIN

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
FEBI BILSTEIN
5.0 (13 ocen)
Kod produktu:
12451
dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
5.0 (13 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
12451
Jednostka:
szt
Szerokość [mm]:  10,8
Średnica wewnętrzna [mm]:  12,15
Średnica zewnętrzna [mm]:  44,0
Rodzaj zawieszenia:  Łożysko toczne
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg]:  0,08
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 81,00 zł
29,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny - Wysyłka od 1-3 dni
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
08971
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
08971
Jednostka:
szt
Kolor:  Czerwony
Pojemność [litr]:  1
Specyfikacja:  Suffix A
Specyfikacja:  MAN 339 Z1
Specyfikacja:  MB 236.6
Specyfikacja:  MB 236.2
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C186-A
Specyfikacja:  MB 236.7
Specyfikacja:  MB 236.1
Specyfikacja:  MB 236.5
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C166-H
Specyfikacja:  MAN 339 V1
Specyfikacja:  Allison C3/C4
Specyfikacja:  Dexron II D
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C185-A
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C138-CJ
Ciężar [kg]:  0,93
Typ skrzyni biegów:  Do automatycznej skrzyni biegów
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia automatyczna ze sprzęgłem hydraulicznym
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 103,00 zł
43,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
FEBI BILSTEIN
5.0 (3 ocen)
Kod produktu:
30017
dostępny
5.0 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
FEBI BILSTEIN
Kod:
30017
Jednostka:
szt
Ilość:  4
Kolor:  Czerwony
Pojemność [litr]:  5
Specyfikacja:  Suffix A
Specyfikacja:  MAN 339 Z1
Specyfikacja:  MB 236.6
Specyfikacja:  MB 236.2
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C186-A
Specyfikacja:  MB 236.7
Specyfikacja:  MB 236.1
Specyfikacja:  MB 236.5
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C166-H
Specyfikacja:  MAN 339 V1
Specyfikacja:  Allison C3/C4
Specyfikacja:  Dexron II D
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C185-A
Specyfikacja:  Ford WSS-M2C138-CJ
Typ skrzyni biegów:  Przekładnia automatyczna ze sprzęgłem hydraulicznym
Typ skrzyni biegów:  Do automatycznej skrzyni biegów
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 267,00 zł
136,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze