Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO do Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12)

Wybierz auto, aby upewnić się, że wyświetlone produkty do niego pasują
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja MAXGEAR Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) MAXGEAR
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja AKRON-MALÒ Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) AKRON-MALÒ
Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja AUTOMEGA Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) AUTOMEGA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BIRTH Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) BIRTH
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja COMLINE Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) COMLINE
Zawieszenie i Amortyzacja CORTECO Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) CORTECO
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DENCKERMANN Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) DENCKERMANN
Zawieszenie i Amortyzacja DR!VE+ Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) DR!VE+
Zawieszenie i Amortyzacja DYS Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) DYS
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja FAG Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) FAG
Zawieszenie i Amortyzacja FLENNOR Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) FLENNOR
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HART Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) HART
Zawieszenie i Amortyzacja JP GROUP Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) JP GROUP
Zawieszenie i Amortyzacja KAWE Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) KAWE
Zawieszenie i Amortyzacja KILEN Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) KILEN
Zawieszenie i Amortyzacja KRAFT AUTOMOTIVE Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) KRAFT AUTOMOTIVE
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LESJÖFORS Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) LESJÖFORS
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNETI MARELLI Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) MAGNETI MARELLI
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MAPCO Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) MAPCO
Zawieszenie i Amortyzacja METALCAUCHO Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) METALCAUCHO
Zawieszenie i Amortyzacja MEYLE Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) MEYLE
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOOG Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) MOOG
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) NK
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja QUINTON HAZELL Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) QUINTON HAZELL
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SKF Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) SKF
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja TEDGUM Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) TEDGUM
Zawieszenie i Amortyzacja TOPRAN Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) TOPRAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRISCAN Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) TRISCAN
Zawieszenie i Amortyzacja TRW Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) TRW
Zawieszenie i Amortyzacja VAICO Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) VAICO
Zawieszenie i Amortyzacja VEMA Ford SIERRA Turnier (BNC) 2.8 XR4i Kombi 143KM, 105kW, benzyna (1982.08 - 1986.12) VEMA
Producent:JAPKO

3 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
63A20
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
63A20
Jednostka:
szt
Specyfikacja:  Type: universal
Średnica [mm]:  20
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 74,00 zł
31,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ZCJ3757A
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
ZCJ3757A
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia
Długość [mm]:  410
Średnica zewnętrzna [mm]:  138
Grubość [mm]:  11,75
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 202,00 zł
98,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
JAPKO
0 (0 ocen)
Kod produktu:
ZCJ5067A
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
JAPKO
Kod:
ZCJ5067A
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś tylna
Długość [mm]:  315
Średnica zewnętrzna [mm]:  149,5
Grubość [mm]:  16
Do 100 dni na zwrot
Cena katalogowa: 382,00 zł
195,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
Dpd
Cargo

Płatności

tpay
Blik
Gotówką przy odbiorze