Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM do Jaguar E-PACE (X540) 2.0 D200 MHEV AWD SUV 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie)

Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Jaguar E-PACE (X540) 2.0 D200 MHEV AWD SUV 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja BOGE Jaguar E-PACE (X540) 2.0 D200 MHEV AWD SUV 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) BOGE
Zawieszenie i Amortyzacja COMLINE Jaguar E-PACE (X540) 2.0 D200 MHEV AWD SUV 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) COMLINE
Zawieszenie i Amortyzacja EIBACH Jaguar E-PACE (X540) 2.0 D200 MHEV AWD SUV 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) EIBACH
Zawieszenie i Amortyzacja FAI AUTOPARTS Jaguar E-PACE (X540) 2.0 D200 MHEV AWD SUV 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) FAI AUTOPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Jaguar E-PACE (X540) 2.0 D200 MHEV AWD SUV 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja KYB Jaguar E-PACE (X540) 2.0 D200 MHEV AWD SUV 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) KYB
Zawieszenie i Amortyzacja LEMFÖRDER Jaguar E-PACE (X540) 2.0 D200 MHEV AWD SUV 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) LEMFÖRDER
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Jaguar E-PACE (X540) 2.0 D200 MHEV AWD SUV 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Jaguar E-PACE (X540) 2.0 D200 MHEV AWD SUV 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SACHS Jaguar E-PACE (X540) 2.0 D200 MHEV AWD SUV 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SACHS
Zawieszenie i Amortyzacja SIDEM Jaguar E-PACE (X540) 2.0 D200 MHEV AWD SUV 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SIDEM
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Jaguar E-PACE (X540) 2.0 D200 MHEV AWD SUV 204KM, 150kW, Hybryda silnik Diesla / elektryczny (2020.11 - obecnie) SWAG
Producent:ORIGINAL IMPERIUM

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
ORIGINAL IMPERIUM
3.7 (3 ocen)
Kod produktu:
37054
dostępny
3.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
37054
Jednostka:
szt
Średnica wewnętrzna [mm]:  35
Średnica zewnętrzna [mm]:  113
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ograniczenia producenta:  IMPERGOM bearing
Ilość montowana w aucie:  2
Producent łożyska:  IMPERGOM
Do 100 dni na zwrot
48,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: dostępny
ORIGINAL IMPERIUM
3.7 (3 ocen)
Kod produktu:
37054/2
niedostępny
3.7 (3 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
ORIGINAL IMPERIUM
Kod:
37054/2
Jednostka:
szt
Lokalizacja w aucie:  Oś przednia po obydwu stronach
Ograniczenia producenta:  IMPERGOM bearing
Numer komponentu:  2
Producent łożyska:  IMPERGOM
Do 100 dni na zwrot
145,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze