Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK do Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03)

Zawieszenie i Amortyzacja FEBI BILSTEIN Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) FEBI BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja ARNOTT Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) ARNOTT
Zawieszenie i Amortyzacja SWAG Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) SWAG
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja ASHIKA Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) ASHIKA
Zawieszenie i Amortyzacja BENDIX Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) BENDIX
Zawieszenie i Amortyzacja BORG & BECK Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) BORG & BECK
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja CS GERMANY Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) CS GERMANY
Zawieszenie i Amortyzacja DRIVE + Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) DRIVE +
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja GSP Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) GSP
Zawieszenie i Amortyzacja HOFFER Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) HOFFER
Zawieszenie i Amortyzacja JAPANPARTS Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) JAPANPARTS
Zawieszenie i Amortyzacja JAPKO Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) JAPKO
Zawieszenie i Amortyzacja KAMOKA Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) KAMOKA
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MAGNUM TECHNOLOGY Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) MAGNUM TECHNOLOGY
Zawieszenie i Amortyzacja MEAT & DORIA Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) MEAT & DORIA
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja OPTIMAL Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) OPTIMAL
Zawieszenie i Amortyzacja ORIGINAL IMPERIUM Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) ORIGINAL IMPERIUM
Zawieszenie i Amortyzacja SIDAT Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) SIDAT
Zawieszenie i Amortyzacja SPIDAN Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) SPIDAN
Zawieszenie i Amortyzacja SUPLEX Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) SUPLEX
Zawieszenie i Amortyzacja VEMO Jaguar XJ (X350, X358) D 2.7 sedan 207KM, 152kW, olej napędowy (2005.10 - 2009.03) VEMO
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:BORG & BECK

1 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
BORG & BECK
0 (0 ocen)
Kod produktu:
BSM5296
niedostępny
0 (0 ocen)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
BORG & BECK
Kod:
BSM5296
Jednostka:
szt
Do 100 dni na zwrot
198,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze