Części samochodowe nr 1
4.9/5 (3250 ocen)
Pomoc
Darmowa dostawa
Do 100 dni na zwrot
 {
  "widget": {
    "loading": false,
    "added": [],
    "info": null
  },
  "module": {
    "step": "1"
  },
  "data": null,
  "user": null,
  "checkout": null
} 
Znajdź części
1
Niepoprawne pole
2
Niepoprawne pole
3
Niepoprawne pole

Zawieszenie i Amortyzacja DRIVE + do Jeep CJ5 - CJ8 2.1 D samochód terenowy otwarty 60KM, 44kW, olej napędowy (1983.01 - 1987.12)

Zawieszenie i Amortyzacja AL-KO Jeep CJ5 - CJ8 2.1 D samochód terenowy otwarty 60KM, 44kW, olej napędowy (1983.01 - 1987.12) AL-KO
Zawieszenie i Amortyzacja BILSTEIN Jeep CJ5 - CJ8 2.1 D samochód terenowy otwarty 60KM, 44kW, olej napędowy (1983.01 - 1987.12) BILSTEIN
Zawieszenie i Amortyzacja CASTROL Jeep CJ5 - CJ8 2.1 D samochód terenowy otwarty 60KM, 44kW, olej napędowy (1983.01 - 1987.12) CASTROL
Zawieszenie i Amortyzacja DELPHI Jeep CJ5 - CJ8 2.1 D samochód terenowy otwarty 60KM, 44kW, olej napędowy (1983.01 - 1987.12) DELPHI
Zawieszenie i Amortyzacja DRIVE + Jeep CJ5 - CJ8 2.1 D samochód terenowy otwarty 60KM, 44kW, olej napędowy (1983.01 - 1987.12) DRIVE +
Zawieszenie i Amortyzacja EUROL Jeep CJ5 - CJ8 2.1 D samochód terenowy otwarty 60KM, 44kW, olej napędowy (1983.01 - 1987.12) EUROL
Zawieszenie i Amortyzacja GABRIEL Jeep CJ5 - CJ8 2.1 D samochód terenowy otwarty 60KM, 44kW, olej napędowy (1983.01 - 1987.12) GABRIEL
Zawieszenie i Amortyzacja LIQUI MOLY Jeep CJ5 - CJ8 2.1 D samochód terenowy otwarty 60KM, 44kW, olej napędowy (1983.01 - 1987.12) LIQUI MOLY
Zawieszenie i Amortyzacja MONROE Jeep CJ5 - CJ8 2.1 D samochód terenowy otwarty 60KM, 44kW, olej napędowy (1983.01 - 1987.12) MONROE
Zawieszenie i Amortyzacja MOTUL Jeep CJ5 - CJ8 2.1 D samochód terenowy otwarty 60KM, 44kW, olej napędowy (1983.01 - 1987.12) MOTUL
Zawieszenie i Amortyzacja NK Jeep CJ5 - CJ8 2.1 D samochód terenowy otwarty 60KM, 44kW, olej napędowy (1983.01 - 1987.12) NK
OŚ PRZEDNIA

Lokalizacja w aucie:

OŚ PRZEDNIA

OŚ TYLNA

Lokalizacja w aucie:

OŚ TYLNA

Producent:DRIVE +

2 produktów

Niepoprawne pole
Niepoprawne pole
DRIVE +
0 (0)
Kod produktu:
DP3310.10.084
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRIVE +
Kod:
DP3310.10.084
Jednostka:
szt
Cecha chemiczna:  Zawierający olej mineralny
Specyfikacja:  GM Dexron II D
Specyfikacja:  Ford MERCON
Specyfikacja:  ZF TE-ML 09/11/14
Specyfikacja:  Mercedes Benz 236.1/
Specyfikacja:  Denison HF-0
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 339D / MAN 339 V
Dopuszczenie przez producenta:  Voith G 607/ H55.633
Dopuszczenie przez producenta:  Caterpillar TO-2; Al
Do 100 dni na zwrot
266,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny
DRIVE +
0 (0)
Kod produktu:
DP3310.10.078
niedostępny
0 (0)
Pasuje do Twojego samochodu
Producent części:
DRIVE +
Kod:
DP3310.10.078
Jednostka:
szt
Olej:  Olej półsyntetyczny
Specyfikacja:  GM DEXRON II + IIIG
Specyfikacja:  Ford MERCON
Specyfikacja:  Allison C-4; Caterpi
Specyfikacja:  Daimler Chrysler 236
Specyfikacja:  Voith G 607/ H55.633
Dopuszczenie przez producenta:  ZF TE ML 03D/04D/09B
Dopuszczenie przez producenta:  MAN 339F / MAN 339 V
Do 100 dni na zwrot
333,00 zł
w tym 23% VAT
Dostępność towaru: niedostępny

Producenci auto części z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

Porady z kategorii: Zawieszenie i Amortyzacja

ESP (system stabilizacji toru jazdy) - jak działa i do czego służy?

Electronic Stability Program, czyli elektroniczny program stabilizacji toru jazdy. Jaką rolę pełni i jak działa system ESP?

Mogłoby się wydawać, że istnienie systemów takich jak ABS i ASR całkowicie załatwia sprawę w kwestii stabilizacji toru jazdy. A jednak mimo stosowania obu tych rozwiązań seryjnie, nasze auta wzbogacone zostały o kolejny system stabilizujący ruch, czyli o ESP. Czy jego obecność naprawdę jest niezbędna? Czym różni się od używanych już systemów stabilizacji toru jazdy?

czytaj więcej >
Kolumna MacPhersona - co to jest i jak działa?

Kolumna MacPhersona. Czym jest, jak powstała i dlaczego ciągle jest stosowana?

Konstruktorzy i producenci samochodów od zawsze dążyli do osiągnięcia jak najlepszego stosunku jakości do ceny. Ich marzeniem było wytwarzanie aut tanich i jednocześnie doskonałych. Nawet jeśli nie wychodziło im to w przypadku samochodów, często osiągali doskonałe wyniki w konstrukcji poszczególnych podzespołów. Najlepszym przykładem tego jest kolumna MacPhersona.

czytaj więcej >
Wymiana łożysk oporowych amortyzatora w samochodzie

Wymiana łożyska oporowego amortyzatora. Kiedy i jak należy ją przeprowadzić?

Zdaniem ekspertów łożysko amortyzatora to jedno z najważniejszych łożysk, jakie możemy znaleźć w samochodach posiadających kolumnę MacPhersona. To właśnie łożysko stanowi część obrotową kolumny i jeśli ulegnie zużyciu lub uszkodzeniu, pojawi się cały szereg objawów wpływających na komfort i bezpieczeństwo jazdy. Właśnie dlatego uszkodzone łożysko oporowe amortyzatora powinno zostać natychmiast wymienione, zaraz po zauważaniu pierwszych oznak jego awarii. Jak należy to zrobić?

czytaj więcej >
Stuki w okolicach koła a zużyte poduszki amortyzatora

Stuki w okolicach koła i problemy z prowadzeniem auta mogą oznaczać zużytą poduszkę amortyzatora

Pogorszenie jakości prowadzenia pojazdu oraz słyszalne hałasy dobiegające z okolic jednego z kół zwykle oznaczają problem z amortyzatorem. Co jednak, kiedy okazuje się, że amortyzator jest w pełni sprawny? W takim przypadku całą uwagę należy skupić na poduszce amortyzatora, która również z czasem może ulec zużyciu, również w wyniku nieprawidłowej eksploatacji.

czytaj więcej >

Nagrody

Ceneo
Opineo
Opineo

Dostawa

InPost
InPost_paczkomaty
Dpd
Gls
Cargo

Płatności

Przelewy24
Blik
Gotówką przy odbiorze